شناسهٔ خبر: 26227937 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آفتاب سوختگی را چگونه درمان کنیم؟ / آخرین جزئیات از وضعیت معلمان مدرسه تعطیل شده «معین»/ راست و دروغ انسان‌های گرگ نما /دسری که مانند عینک طبی عمل می‌کند

صاحب‌خبر -

آفتاب سوختگی را چگونه درمان کنیم؟ / آخرین جزئیات از وضعیت معلمان مدرسه تعطیل شده «معین»/ راست و دروغ انسان‌های گرگ نما /دسری که مانند عینک طبی عمل می‌کندبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

آفتاب سوختگی را چگونه درمان کنیم؟

یک متخصص طب سنتی در خصوص دلیل ایجاد آفتاب سوختگی و راهکار‌های درمانی آن با طب سنتی توضیحاتی داد.

افراد خواهان مذاکره با ترامپ مراقب باشند گرین کارت‌شان لغو نشود/ در مذاکره بعدی با آمریکا، آن‌ها باید دستان خود را بالا ببرند/ ترامپ به کشور‌های عربی مانند گاو شیرده نگاه می‌کند

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه این صد نفری که می‌خواستند نامه امضا کنند به دنبال خوش خدمتی به ارباب خود بودند، اظهار کرد: مذاکره بعدی آمریکا با ایران این است که آن‌ها دستان خود را بالا ببرند.

آخرین جزئیات از وضعیت معلمان مدرسه تعطیل شده «معین» / اولیا نگران سرنوشت تحصیلی فرزندانشان نباشند

مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: اولیای دانش آموزان مدرسه «معین» نگرانی بابت سرنوشت تحصیلی دانش آموزان در سال تحصیلی آینده نداشته باشند.

گرگینه‌ها از کجا آمده اند؟! / راست و دروغ انسان‌های گرگ نما

گرگینه، حتما شما هم شنیده اید که در دنیا گرگنما‌هایی وجود دارند که در زمان کامل شدن ماه آن‌ها نیز تغییر هویت داده و کار‌هایی عجیب انجام می‌دهند.

پیکرتراشی برای بدن چه عوارضی دارد؟

قائم مقام انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی درباره عوارض پیکرتراشی و لیپوساکشن برای بدن توضیح داد.

دسری که مانند عینک طبی عمل می‌کند

یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی دسر را به علت داشتن ویتامین A، گروه ویتامین‌های B. و سایر املاح معدنی در تقویت بینایی افراد موثر دانست.

رفت و برگشت از فضا تنها در ۳ ساعت با هواپیمایی خارق العاده + تصاویر

در کوران رقابت‌های کشور‌ها برای راه یابی به فضا و طراحی فناوری‌های جدید در این زمینه درآینده‌ای نزدیک هواپیما‌های بدون سرنشین راهی مدار کره زمین می‌شوند.

مورد مشکوک بیماری از محصولات تراریخته گزارش نشده است/ برنج تراریخته هندی و پاکستانی در بازار نداریم

زارع گفت: تاکنون مورد مشکوکی از بیماری در اثر مصرف محصولات تراریخته مشاهده نشده است.

۹۷ درصد از دارو‌های مورد نیاز کشور تولید داخل است/ ۲ برابر شدن قیمت انسولین صحت ندارد/ قیمت تمام شده دارو‌های ژنریک ایرانی یک دهم مبلغ وارداتی است

اصغری با تکذیب افزایش ۲ برابری قیمت انسولین از انجام بررسی‌ها موضوع کاهش پوشش بیمه‌ای و پیگیری برای جبران کمبود داروی وارفارین خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما