شناسهٔ خبر: 26227504 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

مشکل حضور مردم در ورزشگاه‌ آزادی حل شد نهادهای ذیربط به نظر شورای تامین درباره حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ آزادی تمکین کنند

رییس کمیته ورزش و جوانان شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد باید تمامی نهادهای ذیربط به نظر شورای تامین درباره حضور خانواده‌ها در ورزشگاه‌ آزادی تمکین کنند اما حال اینکه چرا این اتفاق رخ نمی‌دهد از عجایب است.

صاحب‌خبر -

حجت نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره عدم اجازه ورود خانواده‌ها به ورزشگاه آزادی علیرغم صدور مجوز از سوی رییس شورای تامین گفت: اتفاقا باید هرکاری که در جامعه باعث ایجاد نشاط امید می‌شود را تشویق کنیم و تاجایی که می‌توانیم مسیر انجام آن را تسهیل کنیم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که تنها عضوی که در شورای تامین حق دارد و در نهایت مسئول امنیت استان است، شخص استاندار است و سایر اعضا، اعضای مشورتی هستند. استاندار به عنوان رییس شورای تامین مجوز حضور خانواده‌ها را صادر کرده است.

رییس کمیته ورزش و جوانان شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: معاون استاندار نامه‌ای خطاب به نیروی انتظامی استان ارسال و در آن تصریح کرده مطابق نظر رییس شورای تامین نیروی انتظامی مقدمات حضور مردم با رعایت شئونات اسلامی را فراهم کنید.

نظری تاکید کرد: به نظر می‌رسد باید تمامی نهادهای ذیربط به نظر شورای تامین تمکین کنند اما حال اینکه چرا این اتفاق رخ نمی‌دهد از عجایب است.

وی ادامه داد: ما امیدواریم همه به قانون تمکین کنند و وقتی رییس شورای تامین مجوزی را صادر می‌کند سایر نهادها هم همراهی و همکاری کنند نه اینکه هر کسی بخواهد خود تصمیم بگیرد و آن را اجرایی کند و اگر قرار باشد هر نهاد و ارگانی مستقلا تصمیم بگیرد و آن را اجرا کند قطعا سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

index

indexبب

برچسب‌ها:

نظر شما