شناسهٔ خبر: 26227113 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری تهران:

فروش نوین تولیدات بانوان راه برون رفت از بن بست اقتصادی است

دماوند- مدیرکل امور بانوان استانداری تهران گفت: فروش نوین محصولات تولید شده توسط بانوان، راه برون رفت از بن بست اقتصادی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ثریا شارقی عصر چهارشنبه با حضور در همایش حمایت بانوان از کالای ایرانی با سامانه حمایت از بانوان در محل سالن جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با حضور کارآفرین های شهرستان دماوند و فیروزکوه و پردیس برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: یکی از معضلاتی که بانوان در شهرستان دماوند با آن روبرو هستند دریافت مجوزهای صنفی و صنعتی است که لازم است کارآفرینان نسبت به دریافت این مجوزها اقدامات مقتضی را انجام دهند.

شارقی افزود: برند یک سرمایه معنوی است و در صورت نداشتن برند نمی توانید به بازارهای خارجی راه پیدا کنید و نامی که برای یک کالا و یا صنایع دستی انتخاب می کنید می تواند راهگشای بسیار خوبی برای ورود شما به عرصه ها و بازارهای خارجی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فروش بحث بسیار مهمی است گفت: اگر برای صادرات در کشور زمینه چینی های خوبی فراهم شده باشد نگرانی های بسیاری را می توانیم از بین ببریم چرا که امروزه مثل گذشته نمی توان به داشتن یک محل کسب تکیه کرد و امید داشته باشیم که اجناس خود را به فروش می رسانیم و اکنون در این برهه زمانی نیاز است که کارآفرینان نحوه فروش نوین را به خوبی بشناسند و روی این موضوع نیز کار کنند و باید بگوییم که تنها راه برون رفت از این بن بست اقتصادی فروش نوین محصولات بانوان است.

مدیرکل امور بانوان استانداری تهران با بیان اینکه کارآفرینان یک سرمایه ارزشمند هستند گفت: باید قدر و قیمت شما به عنوان کارآفرین را دانست.

نظر شما