شناسهٔ خبر: 26226889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار گرمسار تاکید کرد:

کمبود آب و فقدان بازار هدف دو مشکل اساسی واحدهای صنعتی گرمسار

گرمسار-فرماندار گرمسار کمبود آب و فقدان بازار هدف را دو مشکل اساسی واحدهای صنعتی در این شهرستان دانست و گفت: رفع این مشکلات با اهتمام مسئولان استانی میسر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش طاهری بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با شورای معاونان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به میزبانی فرمانداری گرمسار ضمن بیان اینکه کمبود آب و فقدان بازار هدف، دو مشکل اساسی واحدهای صنعتی گرمسار محسوب می‌شوند، تأکید کرد: رفع این قبیل موانع تولید با همراهی تمام دستگاه‌های ذی‌ربط میسر است.

وی همچنین بابیان اینکه تأکید دولت در گرمسار ایجاد صنایع پاک است، افزود: توجه به مناطق ویژه اقتصادی یکی دیگر از اولویت‌های بسیار ضروری در این شهرستان مستعد صنعتی است.

صنعت و معدن دو مزیت مهم گرمسار

فرماندار گرمسار گفت: مزیت‌های خوب صنعتی و معدنی شهرستان برای جذب سرمایه‌گذار بسیار درخور توجه هستند اما باید مشکلاتی از قبیل آب و فقدان بازار هدف با تدابیر مسئولان رفع شود.

طاهری بیان کرد: برای ارتقای اشتغال، تولیدات صنعتی و معدنی و همچنین جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی زیرساخت‌های بخش صنعت این شهرستان باید تقویت شود.

وی درباره معادن گرمسار نیز گفت: با ایجاد واحدهای فرآوری مواد معدنی می توانیم از خام فروشی مواد معدنی که دارای ارزش فراوانی از لحاظ اقتصادی هستند، جلوگیری کنیم.

نظر شما