شناسهٔ خبر: 26226798 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اطعام بیش از شش هزار مددجوی زیر پوشش بهزیستی

مدیر بهزیستی بیرجند از اطعام شش هزار و ۳۶ مددجوی زیر پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛شرفی مدیر بهزیستی بیرجند  گفت: طبق سنت هر ساله طرح ضیافت مهر و اطعام مددجویان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان بیرجند اجرا می شود.

وی  افزود: در ماه مبارک رمضان امسال  شش هزار و ۳۶ مددجوی این نهاد اطعام داده شدند که اطعام این افراد در قالب ۳۹ برنامه افطاری و با هزینه کردی بالغ بر ۵۱ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال انجام شد.

شرفی همچنین به توزیع ۲۸۹ سبد غذایی بین مددجویان زیر پوشش این نهاد در ماه مبارک رمضان امسال اشاره کرد و  اظهار کرد: ارزش ریالی این سبدهای غذایی بالغ بر ۴۳۰ میلیون ریال بوده است.

مدیر بهزیستی بیرجند  میزان کمک های نقدی خیران به مددجویان بهزیستی طی این مدت را بالغ بر ۳۰۹ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: همچنین تاکنون مردم نیکوکار بیرجند بالغ بر ۷۰ میلیون ریال به صورت غیر نقدی به نیازمندان تحت پوشش بهزیستی کمک کرده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون ریال زکات فطریه توسط پایگاه ها، مراکز خیریه و مؤسسات و زیر پوشش بهزیستی بیرجند جمع آوری شده است، بیان داشت: همچنین تاکنون بالغ بر ۱۹۷ میلیون و ۸۷۸ هزار ریال کفاره تحویل این مراکز شده است.

انتهای پیام/ ط آ

توزیع ۴۳۰ میلیون ریال سبد غذایی

برچسب‌ها:

نظر شما