شناسهٔ خبر: 26226738 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در مراسم معارفه رییس جدید سازمان اموال و تملیکی آذربایجان شرقی:

پدیده قاچاق کالا موفقیت های دولت تدبیر و امید را تهدید می کند

تبریز-معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت:پدیده قاچاق کالا و احتکار ارز موفقیت های دولت را تهدید می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ظهر روز چهارشنبه در آیین معارفه رییس جدیدسازمان اموال و تملیکی آذربایجان شرقی بر اهتمام سازمان های مسوول برای مقابله با پدیده قاچاق کالا تاکید کرد و گفت : قاچاق کالا از جمله چالش های است که موفقیت های دولت را تهدید می کند.

رحیم شهرتی فر افزود:اهمیت مبارزه با پدیده قاچاق کالا در استانی مانند آذربایجان شرقی به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در مسیر ترانزیت کالا مهم و مضاعف است .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مسوولیت و وظایف قانونی سازمان اموال و تملیکی ، بر نقش این سازمان در مقابله با قاجاق کالا تاکید کرد .

وی گفت : این سازمان به دلیل ماهیت ساختاری و فلسفه وجودی باید در کنار سایر وظایف قانونی امر مبارزه با قاچاق کالا را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهد و  با آن مقابله کند.

شهرتی فر ادامه داد :  شرایط و موقعیت استان آذربایجان شرقی ایجاب می کنند که مدیران و مسوولان سازمان مرکزی اموال و تملیکی توجه و عنایت بیشتری به استان داشته و نسبت به حل مشکلات نمایندگی خود از جمله کمبود انبارهای نگهداری کالا با اولویت اهتمام ورزند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در تحلیل شرایط موجود کشور یاد آور شد : دشمنان خارجی به سرگردگی امریکای جنایت کار و بدخواهان داخلی موفقیت های خوب دولت و نظام  در عرصه بین المللی و کنترل تورم را بر نتافته و تلاش سازمان یافته ی را علیه آن آغاز کردند ، دولتی که با حرکت  بر مدار تدبیر و عقلانیت موفق شده بود با برجام توطئه ایران هراسی را خنثی و تورم ۴۰ درصد را زیر اعداد تک رقمی پایین آورد .

وی افزود : آن هایی که در داخل به نوسات قیمت ارز و طلا دامن زده و با تحرکات خود موجب نگرانی مردم و جامعه می شوند بدانند که آب به آسیاب دشمن می ریزند  و بر خلاف مصالح مردم و کشور حرکت می کنند.

گفتنی است:حسن استوار آذر که بیش از مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری بود به عنوان رییس جدید سازمان اموال و تملیکی آذربایجان شرقی معرفی شد.

نظر شما