شناسهٔ خبر: 26226443 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

دستور وزیر بهداشت برای رفع مشکلات بیمارستان‌های تهران

در این نشست، رییس و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بیان مشکلات این بیمارستان‌ها در جریان بازدید دکتر هاشمی از این 6 بیمارستان پرداختند.

صاحب‌خبر -

شفاآنلاین>سلامت>نشست بررسی مشکلات بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که در ایام ماه مبارک رمضان مورد بازدید شبانه وزیر بهداشت قرار گرفت، با حضور وزیر بهداشت، معاونین وزارت بهداشت، رییس و معاونین این دانشگاه و 6 بیمارستان لقمان حکیم، امام حسین(ع)، شهدای تجریش، شهید مدرس، مهدیه و شهدای گمنام برگزار شد.

به گزارش شفاآنلاین،در این نشست، رییس و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به بیان مشکلات این بیمارستان‌ها در جریان بازدید دکتر هاشمی از این 6 بیمارستان پرداختند.

وزیر بهداشت بر تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی این بیمارستان‌ها شامل ساختمان کلینیک ویژه و بستری بیمارستان امام حسین(ع)، بیمارستان جایگزین 721 تختخوابی شهدای تجریش وکلینیک‌های ویژه در حال ساخت بیمارستان‌های لقمان حکیم و مهدیه تاکید کرد.

بنابر اعلام وبدا، همچنین پیشنهاداتی برای توسعه بخش‌های بیمارستان‌ها توسط سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و مشوق‌هایی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در مراکز درمانی امام حسین(ع)، لقمان حکیم، شهید مدرس و مهدیه تهران ارائه و مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست بر ضرورت بهسازی و نوسازی برخی بخش‌های بیمارستانی در 6 بیمارستان فوق تاکید شد.

وزیر بهداشت در این نشست همچنین دستورهایی برای تامین کمبودهای تجهیزاتی این بیمارستان‌ها صادر کرد.

نظر شما