شناسهٔ خبر: 26226083 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

عبدالملک الحوثی:

دشمن متحمل خسارات و تلفات سنگین در الحدیده شده است

رهبر جنبش انصارالله یمن از تلفات و خسارات سنگین متجاوزان ائتلاف تحت سرکردگی سعودی در نبرد الحدیده خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن از تلفات و خسارات سنگین متجاوزان سعودی در نبرد الحدیده خبر داد.

وی افزود: هدف جنگ ضد یمن سیطره بر انسان یمنی و سرزمین یمن است. سیطره بر شهر‌های ساحلی در زمره اولین اهداف حمله زمینی دشمن از مدت‌ها قبل بوده است. دشمن با تمام توان و امکانات خود به دنبال سیطره بر ساحل غربی یمن است. آزادگان یمن با ثبات و پایداری بزرگ و بسیار موثر به یاری خدا در نبرد ساحل غربی یمن عمل می‌کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن بیان کرد: نبرد از ۳۲ ماه قبل از باب المندب تا برهه اخیر متوقف نشده است. نبرد ساحل غربی به باتلاقی برای هلاک کردن و نابودی متجاوزان تبدیل خواهد شد.

عبدالملک الحوثی افزود: وفاداری اهل تهامه و آزادگی و وطن پرستی یکی از مهمترین عوامل پیروزی در نبرد است.

وی تاکید کرد: نبرد ساحل از دو سال قبل است نه اینکه در هفته اخیر. در همه نبرد‌ها نیرو‌های متجاوز متحمل شکست شده اند و فرماندهان خود را از دست داده اند که در میان آن‌ها افسران آمریکایی و اسرائیلی وجود دارد.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با تمام توان و اطمینان در حال نبرد ساحل هستند. نبرد ساحل دشوار خواهد بود و سخت‌تر باری متجاوزان در آینده خواهد بود. بخش زیادی از ساحل غربی همچنان آزاد است و متجاوزان برخی مناطق را اشغال کرده اند. ساکنان تهامه در ساحل غربی میهن پرستی خود را ثابت کردند.

نظر شما