شناسهٔ خبر: 26225388 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آی‌تی ایران | لینک خبر

سوالات متداول درباره نمایشگاه MWC 2018

‌ آی‌تی‌ایران

صاحب‌خبر -

نمایشگاه MWC یا کنگره جهانی موبایل شاید بهترین رویداد دنیا برای علاقه‌مندان به موبایل باشد. این نمایشگاه در اسپانیا و شهر بارسلون برگزار می‌شود و علاقه‌مندان زیادی را از همه‌جای دنیا به سمت خود جذب می‌کند. در این مطلب به مهمترین سوال‌ها درباره نمایشگاه MWC 2018 پاسخ می‌دهیم. این نمایشگاه با فاصله کمی پس از نمایشگاه CES برگزار می‌شود. اگر اخبار CES 2018 را از دست داده‌اید، می‌توانید مهمترین آنها را در این لینک بخوانید.

 

نمایشگاه MWC 2018 چه زمانی برگزار می‌شود؟

کنگره جهانی موبایل 2018 از دوشنبه هفتم اسفند آغاز به کار می‌کند و پنجشنبه دهم اسفند هم به کار خود پایان می‌دهد.

بازدید کنندگان باید کارت ورود خود به نمایشگاه را از فرودگاه و یا مراکزی که در مرکز شهر مشخص شده است دریافت کنند.

 

نمایشگاه MWC 2018 کجا برگزار می‌شود؟

این نمایشگاه در Fira Gran Via برگزار می‌شود که در شهر بارسلون اسپانیا قرار دارد. همچنین سایر مراسم مرتبط با این رویداد در Fira Montjuïc برگزار خواهد شد که با سالن اصلی 2 کیلومتر فاصله دارد.

 

در این رویداد به چه زبان‌هایی صحبت می‌شود؟

تقریبا همه زبان‌های دنیا در این رویداد به گوش می‌خورد زیرا معمولا از 200 کشور دنیا در این رویداد شرکت می‌کنند. البته تقریبا همه کنفرانس‌ها و مراسم رسمی به زبان انگلیسی هستند.

 

چه زمانی بلیت رزرو کنیم؟

کنگره جهانی موبایل پیشنهاد می‌کند تا بلیت‌ هواپیما و هتل خود را زودتر از موعد رزرو کنید تا برای انتخاب محل اقامت و صندلی بهتر در هواپیما مشکلی نداشته باشید.

بسیاری از شرکت کنندگان این رویداد چند روز زودتر از زمان کنگره به بارسلون می‌آیند تا هم کارت ورود را سریع‌تری بگیرند هم در محل بهتری اقامت داشته باشند و هتل نزدیک به نمایشگاه را انتخاب کنند.

**مهمترین اخبار کنگره جهانی موبایل را اینجا بخوانید**

نظر شما