شناسهٔ خبر: 26225195 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

تربتی نژاد در تشریح نشست کمیسیون کشاورزی:

پلی بین دانشگاه، مجلس و دولت ایجاد می شود

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی نشست این کمیسیون را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

نورمحمد تربتی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به نشست امروز کمیسیون کشاورزی، اظهار داشت: امروز اعضای هیات رئیسه کمیسیون با هیات امناء گردهمایی روسای موسسات آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی کشور نشست داشتند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس ادامه داد: برنامه های جدیدی از سوی اعضای هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی طراحی شده است که یکی از این برنامه ها ارتباط با ارگان های دانشگاه و علمی است.

نماینده مردم گرگان در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: هیات امنا گردهمایی روسای موسسات آموزش عالی کشاورزی و منابع طبیعی کشور  سالانه گردهمایی های علمی و اجرایی مرتبط با کشاورزی، آب و منابع طبیعی دارند در حقیقت این هیات امنا ارگان و تشکیلات علمی است.

وی بیان داشت: با ابتکار رئیس کمیسیون کشاورزی، به این نتیجه رسیده ایم که چنین جلساتی توام پیدا کند و از همفکری دانشگاهیان برای تصویب طرح ها و لوایح استفاده و در واقع پلی بین دانشگاه، مجلس و دولت ایجاد شود و از این توانمندی ها استفاده کنیم.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای گفت: موضوعات زیادی در نشست امروز مطرح شد که با نهادینه کردن چنین جلساتی برای تدوین طرح ها و بررسی لوایح از همفکری اعضای هیات علمی دانشگاه بهره مند خواهیم شد./

پایان پیام

نظر شما