شناسهٔ خبر: 26224946 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

عطایی در گفت‌وگو با میزان:

اردوی بین المللی برای بازیکنان ما بسیار مفید بود/ نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کردیم

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم والیبال جوانان گفت: برگزاری اردوی تدارکاتی بین المللی و بازی با تیم‌هایی که از نظر سنی از بازیکنان ما بزرگتر هستند، برای والیبال بسیار مفید است.

صاحب‌خبر -

اردوی بین المللی برای بازیکنان ما بسیار مفید بود/ نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کردیم

بهروز عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص اردوی بین‌المللی تیم والیبال جوانان اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی داریم و با چند تیم قدرتمند مثل تیم ب استونی، تیم امید ایتالیا و جوانان روسیه بازی کردیم و بعد از آن در اسلوونی با تیم منتخب ماریبور و تیم جوانان و امید اسلونی دیدار کردیم.

وی با بیان این مطلب که تیم جوانان ایران دو روز قبل به بلغارستان رسیده است، تصریح کرد: با تیم ب بلغارستان یک دیدار تدارکاتی خوب برگزار کردیم که مربی این تیم «میرو» مربی سابق سایپا بود. ما در این دیدار ۴ ست بازی کردیم تا بچه‌ها را محک بزنیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران ادامه داد: امروز (چهارشنبه) مجدد با تیم ب بلغارستان یک بازی انجام می‌دهیم و بعد از آن هم با جوانان عراق یک بازی تدارکاتی داریم و کار ما در این اردو به اتمام می‌رسد. برگزاری چنین بازی‌هایی باعث می شود نقاط ضعف و قوت تیم را شناسایی کنیم.

عطایی در پایان خاطرنشان کرد: این اردوی بین المللی و دیدار با تیم‌هایی که از نظر سنی از بازیکنان ما بزرگ‌تر هستند، برای والیبال ایران بسیار مفید است. از مسئولان فدراسیون بابت اینکه شرایط را برای سفر ما مهیا کردن، تشکر می‌کنم.
 
انتهای پیام/

نظر شما