شناسهٔ خبر: 26223801 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست فرمانداری شادگان:

۱۲۶۹ داوطلب شادگانی در کنکور سراسری ۹۷ رقابت می کنند

شادگان- سرپرست فرمانداری شادگان گفت: یک هزار و ۲۶۹ داوطلب این شهرستان در کنکور سراسری ۹۷ برای کسب کرسی دانشگاه های مختلف با یکدیگر به رقابت می پردازند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سعید حاجیان ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شادگان با محوریت برگزاری کنکور سال ۹۷ که در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، ضمن آرزوی توفیق وقبولی برای کلیه داوطلبان این شهرستان ، با اشاره به اهمیت برگزاری کنکور، اظهار کرد: کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی مرتبط  باید در هر چه بهتر برگزار نمودن کنکور، آموزش و پرورش شهرستان را یاری دهند.

وی با بیان اینکه هفت تا هشت تیرماه کنکور سراسری ۹۷در این شهرستان برگزار خواهد شد، گفت: یک هزار و ۲۶۹ داوطلب این شهرستان در کنکور سراسری ۹۷ برای کسب کرسی دانشگاه های مختلف کشور در پنچ گروه آزمایشی تجربی، ریاضی، انسانی، زبان و هنر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

سرپرست فرمانداری شادگان، آمادگی ادارات آب و برق به منظور جلوگیری از هرگونه قطع آب و برق حوزهای برگزاری آزمون، حضور نیروهای انتظامی در حوزه های برگزاری آزمون برای تامین امنیت حوزه ها، تامین آمبولانس توسط شبکه بهداشت و درمان به منظور حضور در مراکز برگزاری آزمون، برنامه ریزی برای فراهم آوردن محیط مناسب برگزاری کنکور سراسری در شهرستان شادگان را از مهمترین مصوبات جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان برشمرد.

وی با بیان اینکه باید تمام اقدامات طبق زمانبندی منسجم و مشخص صورت گیرد تا مشکلی در برگزاری آزمون رخ ندهد، گفت: آرامش فضای کنکور در شادگان باید ۱۰۰ درصد باشد و تمامی اداراتی که باید در روزهای برگزاری آزمون در کنار آموزش و پرورش باشند از همین امروز تمهیدات لازم را لحاظ کنند.

حاجیان از مدیران ادارات مرتبط شهرستان خواست بحث کنکور را جدی گرفته و برای تامین امکانات حوزه های برگزار کننده اقدامات لازم را انجام و حوزه های امتحانی را از نظر امکانات آب و برق بررسی کنند.

نظر شما