شناسهٔ خبر: 26223687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

باند‌های حرفه‌ای مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال با متلاشی شدن باند‌های حرفه‌ای ۵ تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد.

صاحب‌خبر -

باند‌های حرفه‌ای مواد مخدر در استان بوشهر کشف شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ارسطو ترکمان منش  با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ در استان اظهار داشت: پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با سوداگران مرگ در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.

وی با بیان اینکه تمام نیرو‌های مربوطه در عرصه مبارزه با مواد مخدر رصد شبانه‌روزی دارند گفت: فعالیت سوداگران مرگ در استان بوشهر ناامن شده به‌گونه‌ای که با رصد شبانه‌روزی امکان جابه‌جایی مواد مخدر در این استان وجود ندارد و از چشمان تیزبین نیرو‌های انتظامی، امنیتی و دریابانی دور نمی‌ماند و با آنان قاطعانه برخورد می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از کشف ۵ تن مواد مخدر در استان خبرداد و بیان کرد: با تلاش نیرو‌های مبارزه با مواد مخدر در سه ماه نخست امسال ۵ تن مواد افیونی مخدر در خشکی و دریا کشف شد.

ترکمان‌منش از انتقال ترانزیت مواد مخدر از خشکی به دریا خبرداد و افزود: سوداگران مرگ مسیر انتقال مواد مخدر را از خشکی به دریا تغییر داده‌اند چراکه عمده مواد مخدر کشف شده در سه ماه نخست امسال در عرصه دریا بوده است.

وی با اشاره به باند‌های متلاشی شده مواد مخدر در استان خاطرنشان کرد: در سه ماه نخست امسال ۱۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان متلاشی شده و ۸۱۴ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شده است.

انتهای پیام/م

۵ تن مواد مخدر در سطح استان بوشهر کشف شد

برچسب‌ها:

نظر شما