شناسهٔ خبر: 26222989 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرهنگ کریم زاده:

پیشگیری از وقوع جرم مهمترین اولویت در اجرای ماموریت ها

جانشین اداره عملیات بازرسی کل ناجا و سرپرست هیأت بازرسان قرارگاه جهادی آموزش گفت: پیشگیری از وقوع جرم مهمترین اولویت در اجرای ماموریت ها در این استان مرزی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از پایگاه پلیس ،سرهنگ" علی کریم زاده اظهار داشت: برقراری امنیت و ارائه خدمات انتظامی مطلوب از اصلی ترین وظایف پلیس محسوب می شود. 

وی در حاشیه بازید ازمراکز انتظامی شهرستان های تابعه ایلام  پیشگیری از وقوع جرایم را مهمترین اولویت ناجا در اجرای ماموریت ها برشمرد و افزود: کارکنان انتظامی شهرستان ها باید با ارائه آموزش های لازم از آمادگی کافی برای انجام وظایف خود برخوردار باشند.

سرهنگ"  کریم زاده" رسیدگی به امور انتظامی مردم و تکریم ارباب رجوع در واحدهای انتظامی را زمینه ساز مشارکت های مردمی در ایجاد امنیت پایدار دانست و خاطرنشان کرد: ملاک موفقیت پلیس در فعالیت های خود رضایتمندی مردم بوده و باید در تمامی ماموریت ها به حقوق شهروندی مردم توجه کامل شود. 

سرپرست هیأت بازرسان قرارگاه جهادی آموزش ناجا بهترین راه مبارزه با دشمن را خدمت خالصانه به مردم دانست و گفت: امنیت اساسی ترین مطالبه به حق مردم است و پلیس در انجام وظایف خود باید با مجرمان با قاطعیت مقابله کرده و در خدمت رسانی به مردم رافت و مهربانی را سرلوحه کار خود قرار دهد. 

شایان ذکر است این هیأت بمدت یکهفته جهت بازدید در راستای قرارگاه جهادی آموزش در  استان ایلام حضور دارند. 

 

 

نظر شما