شناسهٔ خبر: 26222911 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۱۸| پیش بینی بازیکنان و مدیران فوتبال اصفهان درباره دیدار تیم ملی برابر اسپانیا

R41346/P1336/S6,51/CT16

در حالی که حدود یک روز به دیدار ایران برابر اسپانیا برخی از اهالی فوتبال اصفهان معتقدند که تیم ملی می‌تواند در برابر اسپانیا نیز موفق ظاهر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود در جام جهانی موفق شد مراکش را با یک گل پشت سر گذاشته و توجه به نتایج دیگر همگروهانش با 3 امتیاز در صدر گروه دوم قرار گیرد، تیم ملی فوتبال کشورمان در دومین دیدار خود در گروه مرگ رقابت‌های جام جهانی باید به مصاف اسپانیا برود.

به طور قطع اسپانیا از نظر رده بندی و از نظر کیفیت بازیکنانش سخت‌ترین حریف ایران در گروه دوم به شمار می‌رود و شاگردان کی روش در این دیدار کار بسیار سختی را نسبت به دیدار نخست جام جهانی دارند، اسپانیا در دیدار نخست برابر پرتغال به تساوی 3 بر 3 رسید و به طور قطع در این دیدار به دنبال کسب 3 امتیاز از تیم ملی کشورمان است.

تیم ملی در دیدار با اسپانیا تعصب ایرانی را به نمایش می‌گذارد

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته المپیک درباره دیدار تیم ملی کشورمان برابر اسپانیا اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران مجموعه‌ای از تخصص و تعصب ایرانی است.

وی ادامه داد: در این دوره از جام جهانی و از همین ابتدای مسابقات، شاهد اتفاقات بسیار نادری هستیم و تیم‌های بزرگی که تصور می‌شد بتوانند برابر حریفان خود به پیروزی برسند، یا شکست خوردند و یا متوقف شدند و این نشان می‌دهد که در فوتبال هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست.

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: با شناختی که از کادر فنی داریم و حمایتی که مردم ایران از تیم ملی انجام داده‌اند، درخواست ما از ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در دیدار با اسپانیا ارائه بازی شرافتمندانه، شجاعانه و با تعصب است و نتیجه در لحظه‌ها و ثانیه‌ها مشخص می‌شود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ذوب‌آهن افزود: شما دیدید که تیم ملی آلمان با این همه تدارکات، صرف هزینه بالا،  بازی‌های دوستانه زیاد و کادر فنی قوی برابر مکزیک شکست خورد. امیدوارم بازیکنان کشورمان با تکیه بر نکات تاکتیکی کادر فنی و تعصب خودشان، بازی خوبی برابر اسپانیا ارائه کنند.

حدادی‌فر: انتظارها از تیم ملی نباید بالا برود

قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره عملکرد تیم ملی کشورمان در بازی نخست خود در جام جهانی روسیه برابر مراکش اظهار داشت: ابتدا باید از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی تشکر کنم که نتیجه خوبی برابر مراکش گرفتند و شور و اشتیاقی را به مردم هدیه دادند.

وی با بیان اینکه دیدار با اسپانیا بسیار سخت است، افزود: نباید انتظارها از تیم ملی بالا برود، چون قرار است بچه‌ها مقابل بهترین بازیکنان دنیا بازی کنند.

حدادی‌فر ادامه داد: البته هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و تیم ملی ثابت کرده است که می‌تواند در روزهای سخت هم خوب نتیجه بگیرد.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم تیم ملی برابر اسپانیا بازی زیبا و منطقی انجام دهد و بتواند با کسب یک نتیجه خوب، بار دیگر شادی را به مردم ایران هدیه دهد.

سخت گل خوردن، امتیاز شاگردان کی روش برابر اسپانیا است

امید نمازی‌زاده مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره پیش‌بینی خود از عملکرد تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی فردا برابر تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2018 اظهار داشت: این دیدار، بازی بسیار سختی است. البته تیم ملی ایران با موفقیتی که در بازی با مراکش کسب کرد اعتماد به نفس بالایی دارد و این امکان وجود دارد که شاگردان کی‌روش بتوانند از اسپانیا امتیاز بگیرند.

وی ادامه داد: البته ایران برابر یکی از بهترین تیم‌های دنیا به میدان خواهد رفت و کار بازیکنان سخت است، اما شما دیدید که مکزیک توانست آلمان را شسکت دهد و سوئیس هم برزیل را متوقف کرد. بنابراین در فوتبال هیچ چیز روی کاغذ مشخص نیست و باید در زمین تلاش کرد.

دستیار سابق کارلوس کی‌روش افزود: فکر می‌کنم بازیکنان تیم ملی همدل هستند و می‌توانند با این همدلی برابر اسپانیا نتیجه بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره عملکرد ملی‌پوشان کشورمان برابر مراکش گفت: مـتأسفانه همزمان با این بازی پرواز داشتم و نتوانستم آن مسابقه را تماشا کنم.

وی تصریح کرد: تیم ملی به دلیل اینکه صدرنشین گروه خود است، روحیه خوبی دارد و می‌تواند با کسب یک امتیاز دیگر کار خود را آسان‌تر کند، اما به هر حال باید مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا به میدان برود.

نمازی اظهار داشت: تیم ملی سخت گل می‌خورد و کی‌روش در چند سال اخیر این موضوع را در تیم ملی به اثبات رسانده است و این موضوع شانس کسب یک امتیاز و یا حتی 3 امتیاز دیدار با اسپانیا را به ایران می‌دهد.

آذری: تیم ملی می‌تواند برابر اسپانیا سرافراز شود

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان درباره پیروزی تیم ملی کشورمان برابر مراکش در جام جهانی 2018 روسیه اظهار داشت: من هم به عنوان یک هوادار تیم ملی و همچنین عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و کسی که در فوتبال کار اجرایی انجام می‌دهد، از اینکه مردم ایران با برد تیم ملی شاد شدند، بسیار خوشحال شدم.

وی درباره رویارویی تیم ملی کشورمان با اسپانیا افزود: امیدوارم تیم ملی در مقابل اسپانیا که تیم صاحب سبکی در فوتبال دنیا است موفق ظاهر شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اضافه کرد: البته همین که تیم ملی با شرافت بازی کند و بازیکنان بتوانند توانمندی‌های خود را در این بازی به نمایش بگذارند، مطمئن هستم که می‌توانیم در برابر اسپانیا سرافراز شویم.

تیم ملی برابر اسپانیا باید خوب دفاع کند

محمدباقر صادقی، دروازه‌بان ذوب‌آهن نیز درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان برابر اسپانیا اضافه کرد: شرایط اسپانیا با مراکش بسیار متفاوت است و بازی متفاوت‌تری شاهد خواهیم بود. در این بازی باید خیلی خوب دفاع کنیم و اشتباهات خود را کاهش دهیم، چون در ابتدای بازی با مراکش اشتباهاتی داشتیم که اگر تیم مقابل ما اسپانیا بود، قطعاً از این اشتباهات استفاده می‌کرد و گل می‌خوردیم.

وی ادامه داد: بازی با اسپانیا نسبت به دیدار با مراکش بازی به مراتب سخت‌تری است و  فکر می‌کنم اگر بتوانیم اسپانیا را با تساوی متوقف کنیم، کار بسیار بزرگی انجام داده‌ایم.

به گزارش تسنیم تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 روسیه با کسب 3 امتیاز هم اکنون در رده نخست گروه دوم قرار دارد و بر اساس برنامه روز چهارشنبه در دومین دیدار خود به مصاف اسپانیا می‌رود.

انتهای پیام/ ت

نظر شما