شناسهٔ خبر: 26221929 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛

توصیه وحید هاشمیان به بازیکنان تیم ملی قبل از دیدار با اسپانیا

مهاجم سابق تیم ملی ایران گفت: اگر بازیکنان تیم ملی بدانند یک تماشاگر با چه سختی خود را به ورزشگاه می‌رساند تلاشش را چندین برابر می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، وحید هاشمیان یکی از تماشاگران ویژه دیدار تیم های ملی ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. ملی پوش سابق کشورمان خودش را از آلمان به روسیه رساند تا از نزدیک شاهد این بازی بزرگ و تاریخی باشد. وی ساعاتی پیش از آغاز این بازی اظهار داشت: فدراسیون از من دعوت کرد. من بدون هیچ آمادگی قبلی و برنامه ریزی به روسیه آمدم و از این بابت خیلی خوشحال هستم که می توانم این بازی را از نزدیک مشاهده کنم.

وی افزود: این یکی از بازی های بزرگ در تاریخ فوتبال ایران خواهد بود و افتخاری برای من است که این بازی را از نزدیک شاهد باشم.

هاشمیان در ادامه اظهار داشت: من تاکنون همه سفرهای فوتبالی من بعنوان بازیکن و مربی بوده و برای همین همیشه در کنار تیم وهمراه با تیم سفر رفته ام. اما امروز برای اولین بار بعنوان یک تماشاگر سفر فوتبالی داشته ام و می توانم احساسات یک تماشاگر فوتبال را درک کنم.

ملی پوش سابق کشورمان بیان داشت: زمان نسبتا زیادی به آغاز بازی مانده و این هواداران در این هوای بارانی از الان تشویق تیم ملی را آغاز کرده‌اند. این یعنی عشق و باید بازیکنان تیم ملی معنی این عشق ورزیدن را درک کرده و به آن پاسخ دهند.

مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان گفت: اگر من تجربه این سفر را سالها پیش داشتم و زمانی که خودم بازیکن تیم ملی بودم واقعا درک می‌کردم که یک تماشگر با چه مصیبت و چه سختی‌هایی خودش را از مناطق مختلف دنیا به محل برگزاری بازی می رساند تحمل می کند، حتما سعی و تلاشم را چند برابر می‌کردم. البته من هیچ گاه در جریان بازی‌ها کم کاری نکردم اما قطعا اگر تجربه این سفر را داشتم بر تلاشم اضافه می کردم. امیدوارم بازیکنان تیم ملی کشورمان این درک متقابل را از احساسات هواداران داشته باشند و امروز تلاش خود را مضاعف کنند.

هاشمیان خاطر نشان ساخت: این هواداران قدر شناس هستند و قطعا قدر زحمات بازیکنان ما را در زمین خواهند دانست.

نظر شما