شناسهٔ خبر: 26221649 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان چهارمحال و بختیاری:

۲۷ هزار نفر درچهارمحال و بختیاری عضو بیمه اجتماعی کشاورزان هستند

شهرکرد- رئیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۲۷ هزار نفر درچهارمحال و بختیاری عضو بیمه اجتماعی کشاورزان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر شاه بندری پیش از ظهر چهارشنبه در همایش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با اشاره به اینکه ۲۷ هزار نفر  درچهارمحال و بختیاری عضو بیمه اجتماعی کشاورزان هستند، اظهار داشت: بسیاری از جامعه هدف صندوق  بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با خدمات این بیمه آشنا نیستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰ هزار نفر عشایر در چهارمحال و بختیاری زندگی می کنند، بیان کرد: بخش قابل توجهی از این عشایر از خدمات بیمه  صندوق  بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بهره مند هستند.

رئیس صندوق  بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: بسیاری از عشایر چهارمحال و بختیاری در استان های دیگر از جمله خوزستان اقدام به عضو شدن در این صندوق کرده اند و امار آنها جزو آمار چهارمحال و بختیاری ثبت نشده است.

۲۳۰ شغل در بخش کشاورزی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

وی در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری همایش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در چهارمحال و بختیاری در راستای آشنایی جامعه هدف با خدمات بیمه ای این صندوق است، ادامه داد: این همایش با حضور مدیران ستادی و استانی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان، مدیران ارشد چهارمحال و بختیاری، کشاورزان و عشایر و... برگزار شده است.

رئیس صندوق  بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: بیشترین شغل ها در استان چهارمحال و بختیاری در بخش کشاورزی و دامپروری است و جمعیت قابل توجهی از مردم این استان در این بخش ها فعالیت می کنند.

وی بیان کرد: ۲۳۰ شغل در بخش کشاورزی تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است که بیشتر افراد این استان می توانند از خدمات این بیمه بهره مند شوند.

نظر شما