شناسهٔ خبر: 26221606 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

نوروزی با اشاره به سخنان امروز رهبر انقلاب:

پرهیز مسئولان از اشرافی‌گری فصل‌الخطاب همه مسئولان است

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اعتقاد دارد تاکید رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز مسئولان از اشرافی گری در واقع امر و فصل الخطاب همه مسئولان قوا است و باید به طور جدی اجرایی شود.

صاحب‌خبر -

حسن نوروزی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهمیت تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: تایید نسبی عملکرد قوه مقننه از سوری رهبر انقلاب جای خوشحالی دارد.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم درمجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب نسبت به امور جاری قوه مقننه اشراف کامل داشتند و سخنان ایشان در خصوص FATF بیانگر این امر است، اظهار کرد: خوشخبتانه تاکید ایشان مبنی بر اینکه می توان کنوانسیون های بین المللی را بومی کرد در مجلس محقق شده است؛ به عنوان مثال اعمال تغییرات و پالایش صورت گرفته در لوایح پالرمو، مبارزه با پولشویی، مبارزه با تروریسم و غیره در این راستا بوده است.

وی همچنین در خصوص تاکید رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز مسئولان از اشرافی گری، ادامه داد: تاکید بر دوری از اشرافی گری در واقع امر و فصل الخطاب همه مسئولان و قوا است و باید به طور جدی اجرایی شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: متاسفانه خوی اشرافی گری می تواند به روح و اساس انقلاب اسلامی آسیب بزند از این رو اگر فردی علاقه مند به اشرافی گری است، باید از مشاغل دولتی فاصله بگیرد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاکید بر داشتن و تقویت روحیه انقلابی گری در بین نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله محورهای مهم سخنان رهبر انقلاب محسوب می شود، خاطرنشان کرد: همچنین باید اذعان کرد برخی محورهای دیگر مانند صحبت در مورد مسائل فوتبال و ورزش از سوی رهبر انقلاب، نشان دهنده دیدگاه و توجه همه جانبه ایشان به مسائل مختلف است./

پایان پیام

نظر شما