شناسهٔ خبر: 26221582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پدر شهید ناجا: ثلاث پای چوبه دار هم ابراز پشیمانی نکرد

پشیمانی راننده اتوبوس مرگ از کشتن ۳ جوان کشورمان صحت ندارد

درحالی که برخی‌ها مدعی شدند محمد ثلاث پیش از اجرای حکم قصاصش بارها اعلام پشیمانی کرده اما پدر یکی از شهدای ناجا تاکید کرد وی حتی پای چوبه دارهم عنوان کرد از کاری که کرده پشیمانی نیست.

صاحب‌خبر -

شایعه تا واقعیت: محمد ثلاث، راننده اتوبوس مرگ که جان ۳ تن از جوانان کشورمان را در آخرین روزهای بهمن سال گذشته گرفته بود، روز دوشنبه به سزای اعمالش رسید و حکم قصاص وی اجرا شد.

در این میان برخی از رسانه‌ها و شخصیت‌های ضدانقلاب قصد داشتند تا با ناآرام کردن فضای عمومی جامعه، مقامات قضایی را تحت فشار قرار دهند و وی را از این اتهام مبرّا کنند.

آمدنیوز به عنوان صحنه‌گردان این ماجرا، ابتدا مدعی شد ثلاث پیش از سوار شدن بر «اتوبوس دیوانه» دستگیر  و توسط ماموران کشته شده است. سپس پس از انتشار فیلمی مبنی بر زنده بودن ثلاث مدعی شد که اصلا وی راننده آن اتوبوس نبوده و اتوبوس متعلق به سپاه پاسداران بوده اما فیلمی منتشر شد که نشان می‌داد این اتوبوس متعلق به دراویش گنابادی بوده. آمدنیوزی‌ها همچنین پس از اقرار ثلاث به کشتن ماموران ناجا مدعی‌شدند که وی تحت شکنجه اقرار کرده است.

 

 

یکی از رفتارهای متناقض رسانه‌های معاند در روزهای اخیر، روایت‌های متعدد و بی‌سند از لحظه اعدام وی بوده است. ابتدا «من و تو» مدعی شد که وی در شرایط قرنطینه بود و همزمان شاهد علوی روزنامه‌نگار و کارشناس بی‌بی‌سی فارسی و دیگر رسانه‌های ضدانقلاب متن مبهم و احساسی را از زبان یکی از زندانیان منتشر کردند که نشان می‌داد وی در انفرادی نبوده است!

 

اما آخرین شایعه ‌ای که این روزها در فضای مجازی منتشر شده، این است که محمد ثلاث بارها عنوان کرده که از کشتن این جوانان ایرانی ابراز پشیمانی کرده، موضوعی که پدر یکی از شهدای ناجا این موضوع را به شدت تکذیب کرد.

 

پدر شهید محمد علی بایرامی در گفت‌وگویی(اینجا) تصریح کرد: ثلاث نه تنها هیچ وقت تقاضای بخشش نکرد بلکه 2 بار در پاسخ به دادگاه که از وی در خصوص پشیمانی‌اش از این اقدام سوال کرد اعلام کرد «پشیمان نیستم».

بایرامی که از شاهدان عینی اجرای حکم قصاص بود، تاکید کرد: لحظه اجرای حکم قصاص محمد ثلاث، من در محل اجرای حکم حاضر بودم؛ وقتی آقای شهریاری (سرپرست دادسرای جنایی) پای چوبه دار از وی سوال کرد که آیا از این اقدامش پشیمان است یا نه؟ صراحتاً گفت «نه! اصلاً پشیمان نیستم».

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما