شناسهٔ خبر: 26221399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت نیرو-قدیمی | لینک خبر

راه‌اندازی سامانه غیرمتمرکز 121 استان یزد

معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی غیرمتمرکز 121 در استان یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -
به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "محمدحسین شریعتی‌نسب" در نشست بهره‌برداران از راه‌اندازی سامانه پاسخگویی غیرمتمرکز 121 در استان یزد خبر داد و گفت: از ابتدای تابستان امسال، همه تماس‌های مردمی از طریق سامانه غیرمتمرکز 121 توسط اپراتورها در منزل با همکاری بخش خصوصی و به صورت راه دور انجام می‌شود.
وی به راه‌اندازی دیسپاچینگ فشار ضعیف و ارجاعات با هدف پیگیری خاموشی‌ها و فوریت‌های برق در سطح فشار ضعیف اشاره کرد.
شریعتی نسب با اهمیت برشمردن سرویس و نگهداری مستمر شبکه‌ها، اظهار کرد: تاب آوری و پایداری شبکه‌ها در طوفان‌های فصلی اردیبهشت امسال نسبت به زمان مشابه سال قبل بیشتر بود  که آن نتیجه فعالیت اثربخش و غیر قابل انکار  بهره‌برداران در مدیریت‌های برق است.
وی به کنکور سراسری و اهمیت پایداری شبکه و ضرورت پشتیبانی فنی در به کارگیری از دیزل ژنراتور سیار در حوزه های اصلی اشاره کرد و متذکر شد: با ورود سیستم‌های سرمایشی در مدار و افزایش مصرف، ضرورت آمادگی بهره‌برداران را نسبت به گذشه دوچندان کرده است.
شریعتی نسب تغییر ساعات اداری و ضرورت رصد سازمان‌ها و ادارات استان برای اطمینان از مشارکت همکاری آنان در خاموش کردن لوازم سرمایشی و لامپ‌های غیرضرور توسط اکیپ‌های عملیاتی را یاد آور شد.
معاون بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان یزد، کاهش خاموشی، پایداری شبکه و رضایت مشترکین از خدمات شرکت به خصوص در حوزه بهره برداری و روشنایی امری مهم و حیاتی است.

نظر شما