شناسهٔ خبر: 26221018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت:

عمل به الگوی مدیریتی رهبر انقلاب راه حل برطرف سازی مشکلات کشور است

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت با اشاره به اینکه رهبر فرزانه انقلاب در طول سال های رهبری بهترین الگوی مدیریتی را برای حل مشکلات کشور و عبور نظام از ناملایمات ارائه کردند، گفت: عمل به الگوی مدیریتی رهبر انقلاب راه حل برطرف سازی مشکلات کشور است.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمدرضا سبحانی، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به نقش و جایگاه رهبر معظم انقلاب در مواجهه هوشمندانه در مسائل حساس انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: رهبر فرزانه انقلاب در طول این سال های زعامت و رهبری کشور بر مبنای انقلاب که امام راحل روی آن تأکید داشتند، تکیه کردند و عقب نشینی نداشته است.

وی عنوان داشت: رهبری با تدبیر هوشمندانه، درایت و تیزبینی کشور را در مراحل حساس عبور دادند و از ناملایمات و طوفان هایی که سر راه انقلاب بوده است، گذر کردند.

حجت الاسلام سبحانی با اشاره به وجود وحدت، یکپارچگی و انسجام در کشور خاطرنشان کرد: این مهم به خاطر محور وحدت کلمه است و این اتحاد و وحدت در سایه حضور و رهبری رهبر معظم انقلاب حفظ شد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت اظهار داشت: تداوم انقلاب و حفظ آرمان های انقلاب به خاطر حضور و رهبری هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رهبری در سایه تدابیر هوشمندانه و دید خدایی که دارند همواره کشور را در برابر توطئه های دشمن و ناملایمات نجات می دهند و مفتخریم که کشور همچنان زیر سایه رهبر انقلاب پیش می رود.

حجت الاسلام سبحانی در ادامه با اشاره به اینکه رهبری الگوی مدیریتی سیاسی، اقتصادی و انقلابی را بارها گوشزد کرده اند، بیان کرد: عمل به الگوی مدیریتی رهبر انقلاب راه حل برطرف سازی مشکلات کشور است.

رونق بخشی به اقتصاد کشور نیازمند حمایت از کالای ایرانی است

وی با اشاره به شرایط حساس اقتصادی و وجود فشار اقتصادی در جامعه امروز عنوان داشت: بهترین راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی عمل به بیانات و فرمایشات رهبری و پیاده سازی مؤلفه های اقتصاد مقاومتی است.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم کوهدشت اظهار داشت: رونق بخشی به اقتصاد کشور نیازمند تکیه بر نیروی داخلی کشور و حمایت از کالای ایرانی در کنار ارتقای کیفیت تولیدات داخلی است./9451/ت303/ب1

نظر شما