شناسهٔ خبر: 26220971 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار قزوین:

عزم مدیران استان قزوین باید حل مشکلات مردم باشد

قزوین- استاندار قزوین گفت: عزم مدیران استان باید حل مشکلات مردم و گره گشایی از تنگناهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی در جلسه کارگروه تولید و اشتغال استان که روز چهارشنبه دراستانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: در شرایط کنونی همه باید تلاش کنیم تا مشکل بیکاری را حل کنیم و در این راستا همه دستگاهها باید همکاری لازم را داشته باشند.

وی اضافه کرد: مدیران بانک ها، دستگاه های اجرایی و فرمانداران لازم است در اجرای طرح های اشتغالزایی، حمایت از تولید و بهبود فضای کسب و کار جدی باشند و راهکارهای موثر و کارآمدی را اتخاذ کنند.

۵۰ درصد تسهیلات اشتغال روستایی باید جذب شود

استاندار قزوین از مدیران استان خواست برای جذب ۵۰ درصد تسهیلات اشتغال روستایی تا پایان هفته آینده اقدام کنند.

زاهدی یادآورشد:برای تسهیل در امور کارآفرینان باید قوانین را به گونه ای تفسیر کنیم که بتوان گرهی از مشکلات مردم گشود و به فضای تولید و اشتغالزایی که مهمترین اولویت و دغدغه امروز کشور است رونق بخشید.

استاندار قزوین تصریح کرد: از مدیران انتظار داریم بدنبال حل مشکلات مردم باشند و در پیگیری امور و اجرای برنامه های دولت عزم جدی داشته باشند.

زاهدی گفت: مدیریت فرصتی برای خدمت به مردم است و ما نیز باید ازمسئولیت خود برای رفع موانع و مشکلات مردم و گره گشایی از امور استفاده کنیم تا رضایتمندی مردم جلب شود.

وی اظهارداشت: اشتغال پایدار از اولویت های دولت است که برای تحقق آن باید از طرح های تولیدی کوچک و متوسط حمایت کنیم.

استاندار اظهارداشت: بانک ها و دستگاه های اجرایی موظفند در جذب تسهیلات روستایی تلاش بیشتری کنند و گزارش کارهای انجام شده را به صورت روزانه به دبیرخانه کارگروه و استانداری ارسال کنند.

نظر شما