شناسهٔ خبر: 26220961 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هافبک تیم ملی صربستان: هدف ما حضور در یک هشتم است

بلگراد - ایرنا - 'لوکا میلیوویویچ' هافبک تیم ملی فوتبال صربستان درآستانه دومین مسابقه این تیم با تیم سوئیس در جام جهانی 2018که روز جمعه برگزار می شود، گفت: هدف ما در این مرحله رسیدن به مرحله یک هشتم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از رسانه های ورزشی صربستان، میلیوویویچ مسابقه اول تیم ملی کشورش را که در مقابل کاستاریکا با نتیچه یک بر صفر پایان یافت خوب دانست وگفت: می خواهیم دربرابر سوئیس هم 3 امتیاز دیگر بدست بیاوریم.بازیکنان ما فقط به بازی خود تمرکز دارند و به اندازه کافی باهوش هستند که خود را درگیر مسایل دیگر نکنند.
وی با تاکید بر آمادگی کامل بازیکنان تیم ملی کشورش برای انجام دومین مسابقه افزود: بازیکنان ما به رغم اینکه کیفیت بازی تیم سوئیس نسبت به تیم کاستاریکا به طور قابل توجهی بهتر است، اما می توانند روز جمعه بازی خوبی را در مقابل این تیم اروپایی ارائه بدهند.
میلیوویویچ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در روسیه یعنی دو روز قبل از مسابقه با سوئیس اظهار کرد: بازی در مقابل سوئیس مشخص نیست که به چه شکلی باشد، ممکن است ساده تر و یا سخت تر از بازی با کاستاریکا باشد، بستگی دارد که بازی را چگونه شروع کنیم. تیم سوئیس بازیکنان خوبی درباشگاه های برتر دارد. این تیم موفق شد که در مقابل برزیل یک امتیاز کسب کند که کار کمی نیست و در بازی های مقدماتی نشان داد که تیم خوبی و در کار گروهی قوی است.
وی افزود: تیم فوتبال صربستان با تمریناتی که هر روز انجام می دهد از آمادگی بدنی، روحی وتاکتیکی بسیار خوبی بهره مند است و بنا به تمامی اظهارات بازیکنان و سرمربی، بازیکنان این کشور خود را برای مسابقه با سوئیس با هدف پیروزی آماده کرده اند.
بازیکن تیم ملی صربستان اظهار کرد: مسابقه روز جمعه برای هر دو تیم دارای اهمیت زیاد است زیرا که صعود به مرجله یک هشتم بستگی به پیروزی در این مسابقه دارد. تیم سوئیس با نتیجه مساوی یک بر یک با برزیل یک امتیاز دارد و به همین دلیل تنها با هدف برد در قبال صربستان وارد زمین می شود.
تیم ملی صربستان که در گروه E جام جهانی 2018 روسیه با برزیل، سوئیس و کاستاریکا هم گروه است، پس از بازی روز یکشنبه - 27 خرداد با کاستاریکا در شهر سامارا، در روز جمعه 22 ژوئن ( یکم تیر ماه) به مصاف تیم ملی فوتبال سوئیس و سومین بازی اش را در گروه خود در روز چهارشنبه 27 ژوئن (6 تیرماه) با تیم ملی برزیل انجام می دهد.
تیم ملی فوتبال صربستان تاکنون 11 بار در جام های جهانی حضور داشته است و برای دوازدهمین بار در جام جهانی 2018 روسیه شرکت کرده است.
جام جهانی 2018 روسیه با حضور 32 تیم در پهناورترین کشور جهان برگزار می‌شود. جام جهانی از 24 خرداد با بازی افتتاحیه روسیه و عربستان آغاز شده است.
اروپام**436**1590

نظر شما