شناسهٔ خبر: 26220921 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

پایان رقابت تنیسورها در جام رمضان و معرفی نفرات برتر

مسابقات تنیس جام رمضان در ردههای سنی زیر 16 و 18 سال در مجموعه ورزشی آزادی تهران به پایان رسید. ‌

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس: دیدار پایانی رقابت های تنیس رده سنی زیر 16 و 18 پسران و دختران به میزبانی هیات تنیس استان تهران و در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و با انجام بازیهای فینال ، نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش دختران و در رده سنی زیر 16 سال دختران ، مشکات الزهراء صفی با نتیجه 1-6 و 2-6 رومینا زینالی صورمان آبادی را برد و قهرمان شد ، زینالی نائب قهرمان شد و ملینا مهررانی و مینه ماردوسیانس مشترکا سوم شدند. و در رده سنی زیر ۱۸ سال مشکات الزهراء صفی با نتیجه 1-6 و 4-6 مقابل سارا قبادی از تهران به پیروزی رسید و در این رده نیز قهرمانی خود را تکرار کرد. قبادی دوم شد و دنیا عامری و پگاه کارآور مشترکا سوم شدند.

در بخش پسران و در رده سنی زیر 16 سال ، آریا حیدری با نتیجه ( 2-6 و 2-6) از سد ارکین توتونچی به پیروزی رسید و قهرمان شد . توتونچی در جایگاه دوم ایستاد و علیرضا بهزاد پور و آرگین تارینیان نیز عنوان مشترک سوم را بدست آوردند و در نهایت در رده سنی زیر 18 سال ، سینا مقیمی با نتیجه ( 1-6 و 3-6) محمد خوش خلق را برد و در جایگاه نخست ایستاد ، خوش خلق نائب قهرمان شد و اتابک سردار شهید و سهیل محمود جبلی مشترکا سوم شدند.

به این ترتیب این رقابت ها با انجام مراسم اختتامیه و اهداء جام به برترین ها پایان یافت.

در این دوره از رقابت ها و در بخش دختران 27 تنیسور از استانهای تهران، البرز، کرمان و آذربایجان غربی و در بخش پسران 64 از استانهای فارس ، تهران، اصفهان، کرمان، مازندران، آذربایجان شرقی، البرز، قم ، قزوین ، آذربایجان غربی و گیلان حضور داشتند.

یاد آور می شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده الوند نامجو و مونا گل‌نبی بود و اکرم کامیاب ، شبنم کمالی، بهناز تعبدی، شکوفه صالح تاش و آیسان آبسالان ، اکبر سربازی و رضا خوش‌نشین امر قضاوت را بر عهده داشتند.

نظر شما