شناسهٔ خبر: 26220736 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار یزد:

برای اجرای فرامین اسلام ناب محمدی (ص) باید دغدغه داشته باشیم

یزد ـ استاندار یزد گفت: برای اجرای اسلام ناب محمدی (ص) باید دغدغه داشته باشیم و دلسوزانه برای تحقق اهداف نظام اسلامی سر از پا نشناسیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمود زمانی قمی، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی،‌هدف بزرگی را دنبال می کرد و در زمانی که دو قطب روی کار آمده بود که یکی دین را افیون می‌دانست و دیگری می‌گفت که دین نمی‌تواند جامعه را اداره کند، تفکری به نام انقلاب اسلامی به میدان آمد و گفت که دین افیون نیست و به خوبی می تواند جامعه اسلامی را اداره کند.

وی افزود: با رهبری عالم بزرگی همچون امام خمینی (ره)، نهادهای دینی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی در همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت تا از نظام اسلامی صیانت کرده و اهداف نظام اسلامی را محقق کنند.

زمانی قمی بیان کرد: هدف از تشکیل چنین سازمان‌هایی این بود که یک جهان واقعی برای ظهور حضرت مهدی (عج) آماده کنیم و هر کجا مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد، آن را رفع کنیم.

وی تصریح کرد: هرکس از ۲۲ بهمن ۵۷ تاکنون در هر نقطه از کشور مسئولیتی در نظام اسلامی بر عهده داشته، امروز باید پاسخگو باشد که نظام اسلامی ما تا چه اندازه برای ظهور حضرت مهدی (عج) آماده است.

استاندار یزد با اشاره به وظایف سازمان‌های مختلفی که در دل نظام اسلامی تاسیس شد، تاکید کرد: پیام این سازمان‌ها باید شفاف و فراگیر باشد و اگر این شفافیت وجود داشته و پیام رسان نیز صادق باشد، مخاطب پیام را می گیرد و می پذیرد.

زمانی قمی تصریح کرد: شفافیت در پیام و صداق در پیام رسان باعث جلب توجه و اثرگذاری بر مخاطب می شود.

وی اظهار داشت: امروز هرکس به بازار ما نگاه می کند، بایک یک بازار سالم و اسلامی ببیند و این مسئله در زمینه جامعه نیز صدق می کند و اگر اینگونه نیست، همه باید مشکلات و نواقص را ببینیم و بپذیریم.

استاندار یزد تاکید کرد: برای اجرای اسلام ناب محمدی (ص) باید دغدغه داشته باشیم و  دلسوزانه برای تحقق اهداف نظام اسلامی سر از پا نشناسیم.

نظر شما