شناسهٔ خبر: 26220577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

گل‌محمدی از ورزشگاه امام رضا (ع) بازدید کرد +عکس

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان در بازدید از مراکز تربیت بدنی آستان قدس رضوی، استادیوم امام رضا(ع) را ورزشگاهی بی نظیر در سطح کشور دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس ، یحیی گل محمدی که صبح امروز به همراه وطنخواه مدیرعامل باشگاه پدیده ،سرآسیایی قائم مقام و برادران رییس هیات فوتبال خراسان رضوی از ورزشگاه شیک و مدرن امام رضا(ع) بازدید کرد ، بعد از بررسی امکانات این ورزشگاه اظهار کرد: امکانات این مجموعه بسیار ارزشمند است و من فکر می‌کنم ظرفیت خوبی برای ارتقای سطح فوتبال مشهد به شمار می آید.

وی اظهار داشت: من ورزشگاه های بسیار زیادی را از نزدیک مشاهده کردم اما به واقع این استادیوم در سطح دنیا کم نظیر است و در سطح کشور نیز بی‌نظیر است. سالن های چند منظوره که در زیر این استادیوم تعبیه شده است، به نوبه خود واقعا شگفت انگیز است و ساخت چنین استادیومی با چنین امکاناتی واقعا مایه مباهات برای ورزش یک کشور است.

وی تصریح کرد: معتقدم در شهر مقدسی چون مشهد، باید بهترین امکانات مانند همین استادیوم ورزشی برای استفاده جوانان و مردم وجود داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان افزود: در جلسه ای که بعد از بازدید از ورزشگاه با هاشمی جواهری مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس داشتیم ،ایشان نشان دادند که واقعا برای ورزش و فوتبال دلسوز هستند.

گل محمدی افزود: خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده و موافقت آستان قدس رضوی مشکلی برای برگزاری بازی های پدیده وجود ندارد. کیفیت چمن این ورزشگاه فوق العاده است و مطمئن هستم با برگزاری بازی های پدیده در این ورزشگاه اتفاقات خوبی برای ما در طول لیگ برتر رخ خواهد داد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان ادامه داد: مردم مشهد وخراسان از وجود ورزشگاه امام رضا(ع) باید منتفع شوند و این نگاه خوشبختانه در بین مدیران آستان قدس رضوی وجود دارد و همین موضوع قطعا سبب رشد فوتبال در مشهد و علاقه و انگیزه بالای جوانان خواهد شد.

وی اظهار کرد: تیم پدیده متعلق به همه مردم مشهد و خراسان است و اعتقاد دارم باید همه مسئولین برای موفقیت بیشتر پدیده دست به دست هم بدهند.

گل محمدی افزود: بعد از بازی تیم ملی ایران مقابل مراکش همه دیدند که مردم با فوتبال چقدر خوشحال شدند و این موضوع نشان می دهد که اگر همه برای فوتبال مشهد هم کمک کنند می توانیم از این ظرفیت و پتانسیل بالا به بهترین شکل بهره مند شویم.

نظر شما