شناسهٔ خبر: 26220558 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افزایش 92 درصدی تخت‌های ویژه بیمارستانی لرستان در چند سال اخیر

نمایندگی لرستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از افزایش 92 درصدی تخت‌های ویژه بیمارستانی در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دکتر کوروش ساکی در نشست روسا و معاونین دانشگاه‌های علوم پزشکی قطب چهار کشور(لرستان، اهواز،آبادان، بهبهان، شوشتر و دزفول) که به حضور دکتر صدرالسادات معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  از زمان شکل‌گیری اقدامات بسیار بزرگی را در عرصه بهداشت و درمان در جهت رفاه حال مردم صورت داد.


وی افزود:  هم‌اکنون در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در  191 پروژه بهداشتی درمانی در دست احداث داریم که بار عظیمی از کمبودها و نیازهای بهداشت و درمان استان را مرتفع خواهد کرد.

‌رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: در این خصوص علاوه بر حمایت‌ها و اعتباراتی که از وزارت به استان تخصیص داده شد، توانستیم از ظرفیت خیرین سلامت به خوبی بهره‌برداری کنیم.

ساکی عنوان کرد: ‌کاهش بار اعزام بیماران لرستانی به سایر استان‌ها و افزایش 92 درصدی تخت‌های ویژه بیمارستانی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر بوده است.

به گزارش ایسنا، این نشست با رویکرد دستورالعمل صرفه‌جویی در هزینه‌ها برگزار شد. ‌در ابتدای این نشست گزارش عملکردی از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی لرستان در راستای برنامه‌های طرح تحول سلامت ارائه شد.


انتهای پیام

نظر شما