شناسهٔ خبر: 26220414 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال:

ملی پوشان فوتبال ایران در بهترین شرایط روحی قرار دارند

کازان - ایرنا - عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه بازیکنان ایران در بهترین شرایط روحی قرار دارند، گفت: به طور یقین نمایش خوبی را از تیم کشورمان برابر حریفان مطرحی چون اسپانیا و پرتغال خواهیم دید.

صاحب‌خبر -

«هدایت اله ممبینی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی ایرنا، اظهار داشت: جمع کثیری از مردم ایران از تیم کشورمان در روسیه حمایت می کنند و دیگران نیز قلبشان با تیم است.
وی با اشاره به اهمیت نقش حمایت از تیم ایران، گفت: این مساله اهمیت زیادی دارد و موجب شد تا بعد از 20 سال بتوانیم در جام جهانی به دومین برد تاریخ دست یابیم و شروع بسیار خوبی داشته باشیم.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: با وجود کمبودهایی که در انجام دیدارهای تدارکاتی داشتیم، تیم ایران برابر مراکش بسیار عالی و حساب شده نشان داد.
وی در مورد دیدار برابر اسپانیا، گفت: جدای از هر نتیجه، امید زیادی داریم که تیم ایران بتواند برابر اسپانیا عملکرد خوبی داشته باشد. تیم ما در دوره گذشته نیز برابر آرژانتین عملکرد به یادماندنی داشت و امیدوارم امسال هم این مورد تکرار شود.
این مقام مسئول افزود: بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط هستند و همه امید داریم در دو بازی باقیمانده نیز عملکرد خوبی داشته باشیم.
کارشناس داوری ایران در مورد قضاوت عالی «علیرضا فغانی» در دیدار آلمان و مکزیک، گفت: وی عملکرد بسیار خوبی داشت و شانس زیادی برای قضاوت در دیدارهای مراحل بالا دارد.
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت 22 و 30 دقیقه امشب (چهارشنبه) دومین دیدار خود در جام جهانی 2018 را برابر اسپانیا برگزار می کند.
تیم کشورمان در بازی نخست با یک گل از سد مراکش گذشت و اسپانیا برابر پرتغال به تساوی 3 بر 3 رسید.
بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال از 24 خرداد میزبانی روسیه آغاز شده است.
ورزشی**3783**1597

نظر شما