شناسهٔ خبر: 26220337 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرایط ایران از زبان رئیس جمهور گفته شده و به هیچ وجه خلاف آنچه بخواهیم انجام نمی‌دهیم/ پس از شکست داعش نقاب از چهره آمریکایی‌ها برداشته شد

صاحب‌خبر -
ولایتی گفت: شرایط ایران از زبان رئیس جمهور گفته شده و به هیچ وجه خلاف آنچه که بخواهیم را انجام نخواهیم داد.
 
شرایط ایران در برجام از زبان رئیس جمهور گفته شده و به هیچ وجه خلاف آنچه که بخواهیم را انجام نمی دهیم/ پس از شکست داعش‌ نقاب از چهره‌ آمریکایی‌ها برداشته شدبه گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل در حاشیه مراسم همایش بسیج اساتید دانشگاهی‌ و در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات کشور عراق‌ گفت: از تحولات به وجود آمده عراق و از انتخابات بدون مشکل این کشور راضی هستیم.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با بیان اینکه مردم عراق خود نمایندگانشان‌ را انتخاب کرده‌اند، اظهار کرد: مردم این کشور در آزادی و امنیت موفق به انتخاب نمایندگان خود شدند و امیدوار هستیم که متخصصان‌ دولت جدید بتوانند مجلس و حکومت خوبی را تشکیل دهند.

وی با اشاره به رزمندگان‌ یمنی و نیروهای‌ حوثی‌ یمن گفت: جنبش‌ انصارالله‌ پیام خود را به درستی نشان داده است؛ نیروهای یمنی وضعیت اسفناکی ندارند بلکه آنها پیروزمندانه‌ در نبردهای‌ سخت کار کرده‌اند.

ولایتی‌ ادامه داد: مبارزات‌ نیروهای‌ مردمی و نظامی یمن نشان از پیشرفت آنها دارد و رفع حصر بندر حدیبیه‌ از جمله پیروزی‌های آنان است.

رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای‌ دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بمباران‌ یمن توسط اما‌رات و نیروهای سعودی‌ بیان کرد: امروز نیروهای مدافع یمن بسیار قوی شده‌اند و سعودی‌ها و اماراتی‌ها با دادن تلفات‌ زیاد ناچار به عقب نشینی شدند.

وی در خصوص  آمریکا و حقوق بشر گفت: آمریکایی‌ها کمیته حقوق بشر را یک ابزار سیاسی می‌دانند زمانی که این ابزار به نفع آنها باشد از آن بهره می‌گیرند و زمانی هم که آنان به این ابزار احتیاجی‌ نداشته باشند در کمیته حقوق بشر حضور پیدا نمی‌کنند.

نقاب آمریکایی‌ها از چهره‌شان افتاده است

ولایتی‌ در واکنش به شرایط ایران در برجام‌ اظهار کرد: شرایط ایران از زبان رئیس جمهور گفته شده و به هیچ وجه خلاف آنچه که بخواهیم را انجام نخواهیم داد.

رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای‌ دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نقاب آمریکایی‌ها از چهره‌شان افتاده است گفت: پس از اینکه داعش‌ و جبهه النصره‌ در سوریه شکست خوردند نقاب از چهره‌ آمریکایی‌ها برداشته شد و آنان که خود حامیان تروریست‌ها بودند به شرق فرات و سوریه آمدند اما آنها باید بدانند که حضورشان‌ در سوریه یادآور خاطرات ویتنام‌ است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما