شناسهٔ خبر: 26219600 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مرتضی شریفی در آستانه پیوستن به «لاتینا» ایتالیا

تهران- ایرنا- سایت والیبال ایتالیا خبر داد که دریافت کننده جوان تیم ملی والیبال ایران در آستانه پیوستن به باشگاه لاتینا ایتالیا قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و بر اساس گزارش امروز (چهارشنبه) این سایت ایتالیایی، باشگاه لاتینا پیشنهاد قراردادی 2 ساله به مرتضی شریفی داده است و احتمالا تا یکشنبه هفته آینده با وکیل او قرارداد می بندد.
البته باشگاه لاتینا پیش از این به دنبال جذب «توماس جاشک» از تیم «ورونا» بود ولی با مصدومیت این بازیکن، هدف خود را تغییر داد.
مرتضی شریفی که 19 سال دارد، سال گذشته در ترکیب تیم نوجوانان ایران به قهرمانی جهان رسید و امسال با نظر ایگور کولاکوویچ به تیم ملی بزرگسالان ایران راه یافت و عملکرد خوبی هم در لیگ ملت های والیبال ارائه کرد.
باشگاه لاتینا که بازیکنان نامداری مانند اریک شوجی از آمریکا، کریستین ساوانی از ایتالیا و نیکلاس لوگاف از فرانسه را در اختیار دارد، در فصل گذشته سری «آ» ایتالیا در رده دهم قرار گرفت.
در هفته های اخیر، سعید معروف به «سیه نا» ایتالیا، فرهاد قائمی به زراعت بانک ترکیه و مجتبی میرزاجانپور به کاستلانا گروته پیوسته اند.
پارسال هم میلاد عبادی پور به اسکرا لهستان و محمدجواد معنوی نژاد به ورونا ایتالیا ملحق شدند. امسال همچنین رسانه های ایتالیا از تمایل باشگاه «لوبه» برای جذب امیر غفور نیز خبر داده بودند.
در صورت نهایی شدن قرارداد شریفی با لاتینا، تعداد والیبالیست های ایران در باشگاه های اروپایی به 6 بازیکن می رسد.
ورزشی ** 2024**1597

نظر شما