شناسهٔ خبر: 26219576 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء:

مستشاران آمریکایی از ابتدای جنگ سوریه در کنار تروریست‌ها بودند

شیخ اکرم الکعبی طی سخنانی با افشای ارتباط بین آمریکا و تروریست‌های تکفیری گفت که این ارتباط از ابتدای جنگ سوریه آغاز شد و سپس مستمراً ادامه داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی نجباء، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء طی سخنانی در جشنواره  «افتخار آفرینان» با اشاره به فتنه‌افکنی‌ها و توطئه‌سازی‌ها علیه جبهه مقاومت اظهار داشت: ما [رزمندگان] هنگامی به میدان شتافتیم که آمریکا، کشورهای عربی و غربی از داعش و گروهک‌های وهابی ــ تکفیری حمایت و پشتیبانی می‌کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» افزود: آن زمان، زمانی بود که بسیاری از فعالان سیاسی در کنار داعش ایستاده بودند و پرچم داعش پشت سر آنان برافراشته بود.

وی همچنین با تأکید بر سیاست‌های دوگانه ایالات متحده آمریکا در مواضع اعلامی و اعمالی، خاطرنشان کرد: مستشاران آمریکایی در سوریه از ابتدا در کنار بعضی از گروهک‌های وهابی حضور داشتند و با این ارتباط مستمراً ادامه یافت.

این مقام بلندپایه حشد شعبی (سازمان بسیج مردمی) عراق در بخش دیگری از سخنان خود به حضور سربازان آمریکایی در خاک این کشور اشاره کرد و گفت: نیروهای آمریکایی به‌طور کامل از عراق خارج نشدند، چراکه آنها برای اهدافی به این کشور آمده بودند و نمی‌توانستند بدون تحقق اهداف و مطامع خود از عراق خارج شوند.

شیخ اکرم الکعبی در پایان اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله از این پس شاهد پیروزی‌های بیشتری از سوی جبهه مقاومت باشیم و بر این باوریم که همه این پیروزی‌ها به‌خاطر وجود نیت مخلصانه رزمندگانی محقق شد که به مبارزه عقیده داشتند و صاحب حس حسینی و جهادی بودند.

گفتنی است، جشنواره افتخارآفرینان با موضوع تکریم فرماندهان و نیروهای کادری مقاومت اسلامی نُجَباء در یکی از پادگان‌های نظامی بغداد برگزار شده بود.

 

نظر شما