شناسهٔ خبر: 26219102 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جام جهانی 2018 روسیه؛

اسکای اسپورت: آزمون سخت «دِخه‌آ» برابر ایران

«دِخه‌آ» با اشتباهش در بازی مقابل پرتغال از نتیجه گرفتن اسپانیا جلوگیری کرد، همچنین در بازی دوستانه مقابل سوئیس پیش از آغاز جام جهانی نتوانست عملکرد مطمئنی از خود به نمایش بگذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، به نقل از اسکای اسپورت، بازی ایران و اسپانیا امشب در حالی برگزار می‌شود که دیوید «دِخه‌آ» دروازه بان تیم ملی اسپانیا و باشگاه منچستر یونایتد فشار زیادی را تحمل می کند.

«دِخه‌آ» با اشتباهش در بازی مقابل پرتغال از نتیجه گرفتن اسپانیا جلوگیری کرد، همچنین در بازی دوستانه مقابل سوئیس پیش از آغاز جام جهانی نتوانست عملکرد مطمئنی از خود به نمایش بگذارد. به همین دلیل بیش از ۵۰ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی ۴۰ هزار نفری روزنامه «آ اِس» اسپانیا خواهان حضور «آریزابالاگا» دروازه بان اتلتیک بیلبائو در چارچوب دروازه اسپانیا مقابل ایران شدند. با این وجود «فرناندو هیرو» حمایت کامل خود را در مورد دروازه اسپانیا اعلام کرده است.

با این وجود «دیگو کاستا» مهاجم اسپانیا در وضعیت خوبی قرار دارد و در ۸ بازی اخیر خود ۸ گل به ثمر رسانده است، همچنین اسپانیا تاکنون در جریان بازی های جام جهانی مقابل رقیبان آسیایی خود شکست نخورده است و تاکنون تنها دوبار در سال‌های ۱۹۹۸ و ۲۰۱۴ در مرحله گروهی حذف شده است.

در طرف مقابل تیم فوتبال ایران با پیروزی که مقابل مراکش به دست آورد، دارای روحیه عالی است. کارلوس کی روش سرمربی این تیم اعتقاد دارد شاگردانش در موقعیت برد-برد قرار دارند زیرا با بهترین روحیه در برابر کاندیدای قهرمانی به میدان می‌روند.

نظر شما