شناسهٔ خبر: 26218988 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معروف: امیدوارم با فناوری‌های نوین تعامل سازنده‌ای با هوادارانم داشته باشم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با اشاره به راه اندازی سامانه جامع معروف گفت: نه از منظر تجاری بلکه به عنوان مسئولیت اجتماعی‌ام به این حوزه وارد شدم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا ، سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران از راه اندازی و رونمایی یک اپلیکیشن با نام «سامانه جامع ورزشی معروف» خبر داد.
این سامانه جامع ورزشی در حقیقت یک اپلیکیشن اطلاعاتی و سرگرم کننده به نام «معروف» است که حاوی بخش‌های مختلفی چون، اخبار ورزشی ، سبک زندگی، بازی ، معرفی خدمات ورزشی و پیش‌بینی مسابقات ورزشی و... است. گفته شده این آپ با هدف تبیین مسیر الگوبرداری صحیح جوانان از قهرمانان ورزشی و همچنین ‌حمایت افراد مشهور از محصولات و کالای ایرانی راه‌اندازی شده است.

سعید معروف در این باره گفت: ورود به حوزه فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی نه از منظر تجاری، بلکه از بعد اجتماعی برایم اهمیت دارد. من به این پروژه به عنوان مسئولیت اجتماعی‌ام ورود کردم و امیدوارم بتوانم از این طریق ارتباط بیشتر و تعامل سازنده‌ای را با علاقه‌مندان ورزش به ویژه هوادارانم داشته باشم و بتوانم در سال تولید ملی با یک گروه متخصص ایرانی خدمات مفید و سرگرم کننده‌ای را به مردم کشورم ارائه کنم.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما