شناسهٔ خبر: 26218150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جشنواره کتابخوانی رضوی در کُردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کُردستان از برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستـــان، اسماعیل احمدی گفت: فراخوان شرکت در این مسابقه از مدتی پیش منتشر شده است و علاقمندان می‌توانند تا پایان تیرماه سال جاری در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند. جشنواره کتابخوانی رضوی در کُردستان
وی افزود: امسال منابع جشنواره از میان آثار منتشر شده طی ۳ سال اخیر است که در آن ۷ عنوان کتاب با موضوع سیره امام رضا (ع) به عنوان منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سه رده سنی کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال گزینش شده است.
احمدی اعلام کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی می‌توانند برای دسترسی به منابع این جشنواره به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور مراجعه کنند.
وی گفت: همچنین علاقه مندان می‌توانند پرسشنامه و فایل PDF منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس www.iranpl.ir دریافت کنند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کُردستان در خصوص مهلت و نحوه ارسال پاسخنامه‌ها گفت: شرکت‌کنندگان می‌توانند پاسخنامه‌های خود را تا ۳۱ تیرماه سال ۱۳۹۷ به یکی از کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشورتحویل دهند.
وی با اشاره به اینکه داوری آثار از ۱۵ مرداد امسال آغاز می‌شود، افزود: اختتامیه این جشنواره نیز در ایام دهه ولایت (دهه اول شهریور) با حضور افراد و خانواده‌های برگزیده در سطح ملی برگزار خواهد شد.

نظر شما