شناسهٔ خبر: 26217429 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

شاکرمی مطرح کرد:

نقش نهادهای مذهبی در هدایت جامعه

گروه اجتماعی ـ معاون دادگستری لرستان به نقش نهادهای مذهبی در هدایت جامعه اشاره و افزود: نفوذ کلام روحانیت در جامعه می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه داشته باشد.

صاحب‌خبر -

نقش نهادهای مذهبی در هدایت جامعه

به گزارش ایکنا از لرستان، محمدتقی شاکرمی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان، امروز چهارشنبه، ۳۰ خرداد در نشست توانمندسازی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مختلف نهادهای مذهبی استان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، که در دفتر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان برگزار شد، به نقش کلیدی نهادهای مذهبی در هدایت جامعه اشاره کرد و گفت: تعاملات روحانیون با مردم بسیار خوب است و این ظرفیتی است برای سالم نگه‌داشتن جامعه از آفات و هجمه‌های فرهنگی است.
وی تصریح کرد: این نهادها باید در موضوع پیشگیری و این چهار موضوع اولویت‌دار، طلاق اعتیاد، امنیت اخلاقی و حاشیه‌نشینی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است پیش‌قدم باشند.
شاکرمی به تاثیر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره و افزود: باید با جوانان با زبان روز سخن گفت و آن‌ها را از امر به معروف بیزار نکرد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری لرستان به تعامل سازنده دادگستری با نهادهای مذهبی اشاره و با ذکر این مطلب که دادگستری همیشه تعامل خوبی و کاملی را با نهادهای مذهبیی داشته است، اضافه کرد: از این پس نیز تمام تلاش خود را جهت هرچه بیشتر کردن این تعامل انجام خواهیم داد.
یادآور می‌شود، در این نشست حجت‌الاسلام دریکوند، رئیس شورای هیئات مذهبی کشور، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی معاون تبلیغات اسلامی لرستان و حجت‌الاسلام ولیپوری معاون حوزه‌های علمیه استان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما