شناسهٔ خبر: 26216925 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تابستان با مسجد/کلاس های تابستانی مسجد قدس اراک

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری محبین الائمه(ع) مسجد قدس از برگزاری کلاس های تابستانی در این مسجد خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید ذوالفقاری، مسئول کانون فرهنگی هنری محبین الائمه(ع) مسجد قدس از برگزاری کلاس های تابستانی در این مسجد خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این کانون در اوقات فراغت تابستان ویژه پسران 11تا 15 سال عضو کانون اقدام به برگزاری کلاس های متنوع و مفید در این ایام کرده است.

 

وی گفت: کلاس های حفظ و روانخوانی قرآن کریم، احکام و عقاید، داستان های قرآنی، کتابخوانی، تئاتر و نمایش، امداد و نجات، بازی های کامپیوتری، کلاس های ورزشی از جمله شنا، فوتبال دستی، والیبال، کوهنوردی، تنیس روی میزو فوتسال در مسجد و در سالن های ورزشی سطح شهر دایر می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری محبین الائمه(ع) مسجد قدس با بیان اینکه کلاس های تابستان مسجد قدس با شعار تحصیل، تهذیب و ورزش با بهره مندی از مربیان مجرب و متعهد برگزار می شود ادامه داد: در پایان کلاس ها اردوی پایان دوره به نقاط مختلف استان برگزار می شود.

 

ذوالفقاری زمان تشکیل کلاس ها را دوم تیر ماه دانست و اظهار کرد: علاقمندان برای ثبت نام دراین کلاس ها تا فردا (31خرداد) مهلت ثبت نام دارند.

 

وی افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از مهمترین پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان است که مسجد قدس اراک همه ساله همزمان با آغاز تعطیلات تابستان، طرح اوقات فراغت را با هدف کشف و شناسایی استعدادها و جذب کودکان و نوجوانان به مسجد برگزار می کند.

 

 

نظر شما