شناسهٔ خبر: 26215844 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امروزی‌ترین ویژه‌برنامه جام جهانی از آیو اسپرت

R1234/P1234/S1407/CT12

تلویزیون اینترنتی آیو در متفاوت‌ترین برنامه ورزشی خود تا به امروز ویژه‌برنامه تلویزیونی اینترنتی زنده «زابیواکا» را به مناسبت جام جهانی ۲۰۱۸ و با اجرای بهرنگ علوی روی آنتن شبکه تلویزیونی اینترنتی آیواسپرت برده است.

صاحب‌خبر -

تلویزیون اینترنتی آیو که همیشه به ارائه کار‌های متفاوت و نو در رویداد‌هایی چون جام ملت‌های اروپا، جشنواره فیلم فجر و ... مشهور بوده در متفاوت‌ترین برنامه ورزشی خود تا به امروز ویژه‌برنامه تلویزیونی اینترنتی زنده «زابیواکا» را به مناسبت جام جهانی 2018 و با اجرای بهرنگ علوی روی آنتن شبکه تلویزیونی اینترنتی آیواسپرت برده است.

آیواسپرت که پیش از این در قالب برنامه‌هایی چون «دوآتیشه» که کَل‌کَل فوتبالی بازیگران و سلبریتی‌ها با اجرای محراب قاسم‌خانی بود نشان داد که تا چه اندازه به خارج کردن فوتبال از حالت معمول پخش و گزارش بازی علاقه‌مند است و دوست دارد که به سایر جوانب فوتبال که تا به امروز مغفول بوده بپردازد در جایگاه ویژه‌برنامه جام جهانی خود با «زابی‌واکا» بهرنگ علوی را نشانده که یک از فوتبالی‌ترین بازیگران ایرانی است او که یوونتوسی جدی است، بازیکن مورد علاقه‌اش نیز احمد عابدزاده است که فرزند خَلَفَش این روز‌ها در تیم ملی کشورمان به عنوان دروازه‌بان ذخیره در جام جهانی حضور دارد.

زابی‌واکا که بهرنگ علوی برای اولین بار در آن میزبانی و مجری‌گری را تجربه می‌کند آیتم‌های متنوعی مثل کل‌کل و کری‌خوانی بین حاضران در استودیو درباره بازی‌های در حال برگزاری، حضور میهمانان فوتبالی و سینمایی در برنامه، مسابقه بزرگ پیش‌بینی، تحلیل مسابقات در حال برگزاری با حضور کارشناسان معروف، پوشش کل شبکه‌های اجتماعی ورزشکاران و سلبریتی‌های سینما در موضوع جام جهانی، تحلیل آماری و گرافیکی تمامی بازی‌های جام جهانی برای اولین بار در ایران، پوشش اخبار خاص و دست اول و حواشی جام جهانی با حضور گزارشگران آیواسپرت در استودیو را شامل می‌شود.

در قافله سلبریتی‌های جام جهانی آیو اسپرت و زابیواکا دو سلبریتی دیگر هم حضور دارند، سروش صحت نویسنده، کارگردان و بازیگر مطرح و رضا یزدانی خواننده استقلالی دو آتشه که به همراه گروه آیو اسپرت به روسیه رفته‌اند و از آن جا گزارش‌هایشان را برای زابی‌واکا ارسال می‌کنند که در شبکه‌های اجتماعی آیو اسپرت نیز برای همراهان این شبکه به اشتراک گذاشته می‌شود.

علاقه‌مندان از به تماشای برنامه زنده «زابیواکا» با اجرای بهرنگ علوی و همچنین پخش زنده بازی‌های جام جهانی 2018 روسیه از آیو اسپرت می‌توانند از یکی از راه‌های وب‌سایت، اپلیکیشن، اپلیکیشن تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ و ستاپ باکس آیو به تماشای این تلویزیون اینترنتی آیو و شبکه تلویزیونی اینترنتی آیو اسپرت بنشینند. فراموش نشود که تماشای آیواسپرت کاملا رایگان است و ترافیک اینترنت کاربران شرکت‌های همراه اول، آسیاتک، های وب، پارس آنلاین، صبانت، گروه اینترنتی فن آوا، TD-LTE مبین‌نت، مخابرات گیلان، اصفهان، قم و مرکزی، نیز برای تماشای آن رایگان است. کاربران شرکت‌های ایرانسل، شاتل، رایتل و شرکت مخابرات ایران برای تماشا و استفاده از امکانات آیواسپرت، نیمی از بهای ترافیک اینترنت مصرفی را می‌پردازند.

با خرید اشتراک آیو، علاوه بر کسب امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی یک خودروی شاسی بلند، به تمام محتواهای آیو از فیلم و سریال های ایرانی و خارجی گرفته تا آرشیو تمام برنامه‌های تلویزیون و مسابقات زنده فوتبال اروپا و ... تا 7 روز بعد دسترسی خواهید داشت.

این خبر تبلیغاتی است و محتوای آن توسط تسنیم تأیید و یا رد نمی‌شود.

نظر شما