شناسهٔ خبر: 26215532 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سرپرست سازمان اورژانس کشور خبر داد

تلاش برای تبدیل شماره تماس‌های امدادی به یک شماره

سرپرست سازمان اورژانس کشور در نشست شورای سیاستگذاری سلامت قطب شمال شرق کشور ازتلاش برای تبدیل شماره تماس‌های امدادی به یک شماره خبر داد.

صاحب‌خبر -
 سرپرست سازمان اورژانس کشور در نشست شورای سیاستگذاری سلامت قطب شمال شرق کشور ازتلاش برای تبدیل شماره تماس‌های امدادی به یک شماره خبر داد.

پیرحسین کولیوند در نشست شورای سیاستگذاری سلامت قطب شمال شرق کشور گفت: نگاه مثبت وزیر بهداشت در توسعه طرح تحول نظام سلامت باعث چابک سازی اورژانس در بحران‌ها و بلایا شد و همین رویکرد مثبت باعث تبدیل اورژانس به سازمان شد.

کولیوند با بیان اینکه سازمان اورژانس به عنوان کارگروه بهداشت و درمان در مدیریت بحران وزارت کشور فعال است گفت: سازمان اورژانس وزارت بهداشت کارنامه‌ی مثبتی بعنوان یک دستگاه پیشرو و موفق در این زمینه ارائه کرده است.

مشاور وزیر بهداشت گفت:مقام معظم رهبری در بازدید مناطق زلزله زده کرمانشاه فرمودند: برخی از دستگاه‌ها خوش درخشید.

وی با اشاره به موفقیت ستاد فرماندهی و هدایت عملیات و همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها با اورژانس در زلزله کرمنشاه تاکید کرد:سازمان اورژانس در مناطق زلزله زده کرمانشاه برای اولین بار در کمتر از ۶ ساعت موفق به نصب و راه اندازی ۶ بیمارستان صحرایی شد.

کولیوند افزود: وزارت بهداشت همچنان در شهر‌ها و روستا‌های زلزله زده کرمانشاه برای ارائه خدمات در بازسازی حضور پررنگ و نقش فعالی دارد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور ضمن اظهار تاسف گفت: یک زلزله کوچک در پایتخت نشان داد هیچ دستگاهی برای امدادرسانی آمادگی لازم را نداشت و باعث ترافیک سنگین در خیابان خیابان‌ها و شلوغی پمپ بنزین‌ها شد و هیچ مسیری برای تردد خودرو‌های امدادی باز نبود.

وی ادامه داد:با ارزیابی و برنامه ریزی دقیق به دنبال تبدیل شماره تماس‌های امدادی به یک شماره برای خدمت رسانی بهترهستیم، این اقدام در دنیا صورت گرفته است و نفع مستقیم برای مردم خواهد داشت.

کولیوند در پایان گفت:سازمان اورژانس کشورهمواره به دنبال ارتقای توانایی و تمرینات مداوم جهت افزایش سرعت و خدمات دهی بهتر به مردم است.

نظر شما