شناسهٔ خبر: 26215505 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

رمزارز داخلی IRRDC و فرصت‌های اقتصاد دانش بنیان

اواخر سال گذشته همگام با مباحث جدید در مورد دیجیتال شدن پول سنتی در دنیا، شاهد تکاپوی دولتمردان و پیشروان بخش خصوصی داخلی در حوزه ی ارز مجازی و بلاک چین بودیم. از نظرات متعدد وزیر ارتباطات گرفته تا خلق یک رمزارز در داخل کشور!

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، "صبور خسروی" مدیرعامل شرکت دانش بنیان گلدنت از این فضا به عنوان فرصت یاد می کند و می گوید در این شرایط دشوار، تقریبا تمام آنچه در حمایت از اقتصاد دانش بنیان و اشتغال زایی می توان به نتیجه رساند، صرفا در فضای دیجیتال قابل دستیابی است.

وی که دست پر از پاویون ایران در سبیت آلمان باز گشته معتقد است بیشترین ارتباط با مخاطبین را به دلیل فعالیت در حوزه‌ی بلاک چین داشته که هم علاقه‌مندان و هم سرمایه‌گذاران را شامل می‌شده است.

این شرکت در سال گذشته، رمزارز IRRDC را مبتنی بر بستر بلاک چین ایجاد نموده که نه تنها قابل تبدیل به سایر رمزارزها در بازار جهانی است، بلکه به دلیل غیر متمرکز بودن تالار مبادلات آن، نه واسطه‌ی صرافی دارد و نه قابلیت تحریم!

اما در این میان، اطلاع رسانی به کاربران در این زمینه نو ظهور بسیار مهم است چرا که ورود افراد به بازار رمزارزها بدون تجربه کافی، می تواند خسارتهای غیر قابل جبرانی به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام

نظر شما