شناسهٔ خبر: 26215085 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وکیل ثلاث احضار و بازداشت شد

زینب طاهری وکیل مدافع محمد ثلاث از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و بازداشت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، زینب طاهری، وکیل مدافع محمد ثلاث از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و سپس بازداشت شد. طاهری پیش و پس از اعدام ثلاث، اقدام به فرافکنی علیه پرونده موکلش کرده بود.

روزگذشته غلامحسین اسماعیلی، رئیس کل دادگستری استان تهران با انتقاد از اقدامات طاهری در رابطه با پرونده ثلاث گفت: همراهی برخی از فتنه گران داخلی که دارای سابقه محکومیت کیفری هم هستند با ضد انقلاب صورت گرفت و این افراد اقدام به طرح‌ برخی سخنان کردند.

وی با بیان اینکه دشمن در تلاش بود جای مظلوم و جلاد را با هم عوض کند، گفت: برخی که خود را حقوقدان می دانند و وکیل هستند اذهان عمومی را مشوش کردند.

وی با انتقاد از سخنان وکیل اخیر ثلاث گفت: این فرد از جزییات پرونده اطلاعی نداشته و ندارد و پس از قطعیت دادنامه با متهم در زندان ملاقات کرده است. پس از این مرحله این فرد از دیوان عالی درخواست اعاده دادرسی کرد که دیوان این موضوع را نیز بررسی کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه حکم‌، قبل از ماه رمضان تایید شده بود، گفت: علیرغم تایید، حکم پس از ماه مبارک رمضان اجرا شد.

امروز کسانی نسبت به حکم ادعای واهی دارند که هیچ اطلاعاتی از پرونده ندارند و به جای حمایت از امنیت مردم، فضاسازی دروغی علیه قوه قضاییه به راه انداخته اند.

محمد ثلاث، راننده اتوبوسی بود که در حادثه پاسداران در روز 30بهمن اقدام به زیر گرفتن تعدادی از ماموران ناجا کرده بود. او روز دوشنبه به دار مجازات اویخته شد.

نظر شما