شناسهٔ خبر: 26213989 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

امسال؛

پرونده گازرسانی به روستاهای خراسان‌شمالی در قالب مصوبات سفر رهبری بسته می‌شود

گروه اجتماعی - مدیرعامل شرکت گازخراسان‌شمالی گفت: با توجه به پروژه‌های در دست اجرا در قالب مصوبات سفر مقام معظم رهبری و کاروان تدبیر و امید به استان طی سال جاری پرونده گازرسانی به روستا‌های منطقه بسته می‌شود.

صاحب‌خبر -

امسال پرونده گازرسانی به روستاهای خراسان‌شمالی در قالب مصوبات سفر رهبری بسته می‌شود

حسن میربلوکی، مدير عامل شركت گاز استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: در حال حاضر عمليات گازرساني روستايي به روستاهاي باقيمانده در اقصي نقاط اين استان با شتاب مطلوبي در حال انجام بوده كه با اتمام گازرساني به ۸۰ روستای باقی مانده در مجموع ۹ هزار و ۷۵۸ خانوار از نعمت الهي گاز بهره مند خواهند شد.

وي با بیان اینکه عمليات اجرايي اين پروژه‌ها درشش شهرستان با اجراي ۵۶۳ كيلومتر خط شبكه در حال انجام است، گفت: شهرستان رازوجرگلان با ۳۱ روستا در سه محور، شهرستان شيروان با ۹ روستا در دو محور، شهرستان مانه و سملقان با ۱۴ روستا دردو محور، شهرستان فاروج با ۱۵ روستا در یک محور، شهرستان جاجرم با چهار روستا دریک محور و شهرستان بجنورد با شش روستا در دو محور مي باشد.

مدير عامل شركت گاز استان خراسان‌شمالي با اشاره به گازرسانی به 410 روستا در قالب مصوبات سفر مقام معظم رهبری، عنوان كرد: تاكنون ۲۲ شهر و ۶۷۰ روستا از نعمت گاز بهره مند هستند كه ضريب نفوذ شهري ۱۰۰درصد و ضريب نفوذ روستايي ۹۰ درصد است.

وی بيان كرد: اعتقاد به توسعه روستايي به عنوان محور فعاليت‌هاي دولت وجود دارد و گازرساني به روستاها نقش بسيار مهمي در افزايش كيفيت زندگي خانوار روستايي استان داشته است و امیدواریم طی سال  جاری پرونده گازرساني روستايي در خراسان‌شمالي بسته خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: در كنار توسعه كمي شبكه گازرساني در استان، افزايش كيفيت خدمت رساني و رضايتمندي مشتركين و ذي نفعان شركت نيز در دستور كار قرار دارد و در اين راستا اقدامات خوبي از جمله صدور آني قبوض گاز در مركز استان اجرايي شده و در آينده در تمام نقاط استان انجام خواهد شد.

 

نظر شما