شناسهٔ خبر: 26210166 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

کمالی پور:

وزیر کشور هر چه سریعتر نسبت به معرفی استاندار کرمان اقدام کند

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس گفت: از وزیر کشور استدعا داریم که هر چه سریعتر نسبت به معرفی استاندار کرمان اقدام کند زیرا یک ساعت تعلل در معرفی استاندار، موجب ضرر استان کرمان می شود.

صاحب‌خبر -

یحیی کمالی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت، ضمن تاکید بر این موضوع که وزارت کشور هر چه سریعتر باید از سوی وزارت کشور معرفی شود، اظهار داشت: پس از استعفای استاندار سابق کرمان، حدودا 2 هفته است که سرپرست استانداری انتخابات شده و انتظار داریم هر چه سریعتر استاندار کرمان معرفی شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان کرمان در حوزه های مختلف شرایط سختی دارد و موضوعات امنیتی، خشکسالی، بحران آب و شرایط ملتهب در برخی موضوعات در استان کرمان وجود دارد که نگهداشتن استان، در این شرایط به مصلحت نیست.

وی افزود: از وزیر کشور استدعا داریم که هر چه سریعتر نسبت به معرفی استاندار کرمان اقدام کند، زیرا یک ساعت تعلل در معرفی استاندار، موجب ضرر استان کرمان می شود.

نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون سرپرست برای استانداری کرمان انتخاب کرده‌اند ولی سرپرست استانداری از اختیارات کافی برخوردار نیست./

پایان پیام

نظر شما