شناسهٔ خبر: 26210125 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

دو میلیارد ریال زکات فطریه در خراسان جنوبی جمع آوری شد

گروه اجتماعی- مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: ردم استان از روز عید فطر تاکنون دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهزیستی و مؤسسات خیریه تحت نظارت آن اهداء کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، علی عرب نژاد، مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی، شب گذشته 29 خرداد، در جمع خبرنگاران اظعهار کرد: امسال با همکاری 40 موسسه برگزیده تحت نظارت بهزیستی استان در 405 پایگاه جمع اوری و استقرار 900 صندوق در این پایگاه ها در سطح استان کار جمع آوری فطریه و کفارات هم استانی ها انجام گرفت.

دو میلیارد ریال زکات فطریه در خراسان جنوبی جمع آوری شد
وی افزود: مردم خراسان جنوبی از روز عید فطر تا کنون 324 میلیون تومان فطریه و کفارات به بهزیستی و مؤسسات خیریه تحت نظارت آن اهدا کردند که از این مبلغ 220 میلیون تومان مربوط به فطریه است و مابقی آن کفارات(کفاره عمد و غیر عمد) است.
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی بیان کرد: مبالغی که توسط موسسات و مراکز تحت نظارت جمع آوری شده است با هماهنگی و نظارت بهزیستی برای نگهداری و کمک به معلولان مراکز شبانه روز کودکان مراکز نگهداری شبانه روزی و کمک به خانواده های نیاز مند معلول و زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست هزینه شده است.
عرب نژاد گفت: با توجه به مبلغ 306 میلیون تومانی سال گذشته آمارها تا کنون نشان دهنده رشد شش درصدی کمک ها مردم عزیز به بهزیستی و موسسات تحت نظارت که وظایف اجرایی در حیطه نگهداری معلولان و حمایت از اقشار آسیب پذیر اجتماع را برعهده دارند است.
وی ضمن تشکر از مردم عزیز و خیرین گرانقدر که در ماه مبارک رمضان با کمک های خود سفره نیازمندان و محرومین تحت حمایت بهزیستی را پر رنگ تر کردند، یادآور شد: طرح میمانی خدا و ضیافت مهر به عنوان دو طرح مهم اجرا شده در ماه مبارک توسط بهزیستی است و گزارش این اقدام نیز به زودی به سمع و نظر مردم رسانده خواهد شد.

 انتهای پیام

نظر شما