شناسهٔ خبر: 26210000 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

علی پروین: مقابل اسپانیا نباید گل بخوریم

«آقا» کی‌روش کارش را بلد است

علی پروین و پیش‌بینی بازی ایران و اسپانیا. نکته جالب اما اینجاست که پروین که خودش تجربه زیادی داشته و سلطان فوتبال ایران است از استرس در بازی ایران و مراکش حرف می‌زند.

صاحب‌خبر -

علی آقا واقعا استرس داشتید؟

مگر میشود نداشته باشم؟

بازی چطور بود؟

بد. بخصوص 20 دقیقه اول. مثل دربی بود بازی و خیلی حساس. اما بعد از 20 دقیقه یک خورده جان گرفتیم. فکر میکردم بازی مساوی شود که خدا را شکر بردیم.

نظر شما درباره بازی امروز چیست؟

باید بجنگیم. روحیه بچهها که خوب است اما نباید مغرور شوند. باید با حساب و کتاب بازی کرد. البته آقا کی روش کارش را خوب بلد است. او میداند باید چه کار کند. اسپانیا نیازی به گفتن ندارد. این تیم بهترین تیم جهان است و خیلی خوب میداند که در زمین باید چه کار کند. باید بازیکنان ما فوقالعاده هوشیار بازی کنند. مهمترین موضوع در بازی امروز این است که ما نباید گل بخوریم .حالا اگر گل هم نزدیم مهم نیست فقط گل نخوریم. باید قبول کنیم که انتظارات از تیم ملی بالا رفته و در این چند روز هر جایی که خودم رفتم به من میگفتند که تیم ملی باید نتایج خوبی در جامجهانی بگیرد اما باید پذیرفت که بازیها در جامجهانی فوقالعاده سخت است.

علیآقا روز دوشنبه روزبه چشمی مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد.

واقعا ناراحت شدم. روزبه چشمی خیلی بدشانس بود که در این شرایط مصدوم شد. او مقابل تیم ملی مراکش خیلی خوب کار کرد. واقعا از مصدومیت چشمی ناراحت شدم. حیف شد که او را از دست دادیم چراکه میتوانست خیلی خوب خودش را نشان دهد.

با اینکه پیشبینی کردن بسیار سخت است اما چقدر احتمال میدهید که تیم ملی بتواند از گروهش صعود کند؟

من فکر میکنم از دو بازی آینده اگر یک امتیاز هم بگیریم شانس زیادی برای صعود خواهیم داشت، واقعا نمیدانم درباره بازی با اسپانیا چه بگویم و آن را نمیتوانم پیشبینی کنم اما میدانم کار بسیار سختی خواهیم داشت.

نظر شما