شناسهٔ خبر: 26209024 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ایوب اصغرخانی:

حسینی جانشین خوبی برای چشمی است/ مساوی نتیجه رویایی خواهد بود

پیشکسوت استقلال گفت: با توجه به سبک بازی اسپانیا و داشتن مهاجمان سرعتی، مجید حسینی می تواند جانشین خوبی برای چشمی باشد.

صاحب‌خبر -

ایوب اصغرخانی در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار ایران برابر اسپانیا گفت: با بازی خوبی که تیم ملی کشورمان مقابل مراکش انجام داد و توانست به سه امتیاز شیرین دست پیدا کند و کارشناسان هم همگی بازی ایران را تحسین کردند، امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خوب به تساوی مقابل اسپانیا دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: باید بپذیریم کار سختی برابر اسپانیا داریم و این تیم از بازیکنان بزرگ سود می برد. آنها با توجه به مساوی که برابر پرتغال داشتند به تنها چیزی که فکر می کنند، پیروزی برابر ایران است و این موضوع می تواند کار ما را بسیار سخت کند، ولی بازیکنان ایران تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانند شگفتی دیگری خلق کنند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که با توجه به مصدومیت روزبه چشمی، چه کسی می تواند جانشین او شود، گفت: هم منتظری و هم حسینی دو گزینه خوب برای جانشینی چشمی هستند اما با توجه به جوانی حسینی و سرعت مهاجمان اسپانیا فکر می کنم این مدافع جوان عملکرد خوبی هم در لیگ داشته و می تواند جانشین خوبی برای چشمی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن ایران برابر مراکش چه کسی بود، گفت: اعتقاد دارم امید ابراهیمی عملکرد قابل قبولی داشت و توانست در تمامی درگیری ها حضور داشته و مزاحم هافبک های مراکش شود.

اصغرخانی در پاسخ به این سوال که آیا می توانیم مقابل اسپانیا نتیجه قابل قبولی کسب کنیم، گفت: باید آرامش خود را حفظ کرده و با اعتماد به نفس بالا به میدان برویم. از حریف نترسیده و با ارائه یک بازی منطقی و به دور از استرس به آنچه که می خواهیم دست پیدا کنیم. البته مطمئنم کی‌روش هم آنالیز خوبی از اسپانیا داشته و اگر بازیکنان نکات فنی او را در زمین پیاده کنند، مطمئنا حتی اگر نتیجه را واگذار کنیم، همچنان سربلند خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی نتیجه بازی سخت خواهد بود، البته دوست دارم یک امتیاز را کسب کنیم، ولی فکر می کنم با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کنیم.

نظر شما