شناسهٔ خبر: 26208614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار مازندران خبر داد

پیشرفت 50 درصدی مجموعه توانبخشی ایثار مازندران

مدیر موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار مازندران از پیشرفت 50 درصد مجموعه توانبخشی ایثار مازندران خبر داد و گفت: این مجموعه سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، رضا دستغیب صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موسسه فرهنگی و توانبخشی ایثار مازندران در سال 84 با همکاری بانک اسلامی ایجاد شده است.

وی با اعلام اینکه ظرفیت این مجموعه در اختیار مجموعه خانواده‌های ایثارگران و خانواده‌های شهدا قرار می‌گیرد، تصریح کرد: چندین سالن چند منظوره ورزشی در مرکز استان ایجاد شده است که سالیانه چندین مسابقه ورزشی برگزار می‌شود.

مدیر موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار مازندران با اعلام اینکه مجموعه توانبخشی ما در حال احداث است، گفت: این مکان با 50 درصد پیشرفت فیزکی در حال احداث است و در سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسؤول خاطر نشان کرد: این مجموعه قرار است در زمینی به مساحت سی هزار متر مربع و با زیر بنای دو هزار و 800 متر به صورت مرکز تخصصی در دست احداث است.

وی با اعلام اینکه سال گذشته چندین مسابقه به صورت کشوری در سالن این مجموعه برگزار شد، افزود: میزبان جانبازان شیمایی استان اصفهان بودیم و زمینه برای حضور فرزندان کم توان جسمی را فراهم کردیم.

دستغیب در ارتباط با وضعیت حضور تیم‌های ورزشی در سالن این مجموعه اظهار کرد: اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور در این مجموعه برگزار شده است و میزبان بانوان معلولان و وجانبازان کشور بودیم و در آینده نزدیک اردوی والیبال جانبازان و برگزاری مسابقات جانبازان و معولان کشور برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه در سال 97 دو زمین ورزشی تنیس خاکی در این مجموعه راه‌اندازی می‌شود، گفت: این مجموعه تا پایان تیرماه افتتاح می‌شود.

مدیر موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار مازندران با اعلام اینکه در ایام حضور مسافر مجموعه به صورت صددرصد ظرفیت تکمیل است، گفت: بسیاری از ارگان‌های دولتی و شهرداری‌ها از ظرفیت این مجموعه استفاده می‌کنند.

وی با اعلام اینکه هزینه‌ها این مجموعه از خدماتی که به ایثارگران ارائه می‌دهیم تامین می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره‌های آموزشی در دستور کار است و بنا داریم این روند را گسترش دهیم.

دستغیب اضافه کرد: چهار کانون فرهنگی قرار است در این مجموعه فعالیت کنند و فعالیت آنها در شهرستان‌های بهشهر، بابل،آمل و تنکابن قرار است شروع شود.

وی میزان هزینه سال گذشته این مجموعه را حدود 6 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: هزینه‌ها ما از محل ارائه خدمات اقامتی و ورزشی تامین شده است، این مجموعه به صورت درآمد هزینه مدیریت می‌شود.

نظر شما