شناسهٔ خبر: 26208413 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

روایت ملکشاهی از جزئیات کمیسیون قضایی مجلس

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی: در یک سال گذشته موفق به وصول ۴۰۰ میلیارد تومان جریمه شده‌ایم

رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی عنوان کرد که در یکسال گذشته این سازمان موفق به وصول ۴۰۰ میلیارد تومان از جرائم شده و البته حجم پرونده‌های ارجاعی به سازمان تعزیرات حکومتی در این مدت ۲۵ درصد افزایش یافته است.

صاحب‌خبر -

الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس گفت: جلسه امروز کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در محل سازمان تعزیرات حکومتی و با حضور علیرضا آوایی وزیر دادگستری، انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی کل کشور و محمدعلی اسفنانی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی تهران برگزار شد. 

وی افزود: در این نشست علیرضا آوایی با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود کشور بر این نکته تاکید کرد که با هماهنگی قوای سه گانه می توان بر مشکلات اقتصادی موجود فائق آمد. 

رئیس کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: در این جلسه همچنین انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی ضمن ارائه گزارش از عملکرد مجموعه تحت امر خود در یک سال گذشته خواستار همکاری کمیسیون قضایی مجلس با این سازمان در اصلاح قوانین و رفع مشکلات مالی شد. 

ملکشاهی خاطرنشان کرد: رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در گزارش خود گفت: در یکسال گذشته حجم پرونده های ارجاعی به این سازمان در طول یک سال گذشته 25 درصد نسبت به یکسال قبل از آن افزایش یافته و سازمان تعزیرات حکومتی در این یکسال موفق به وصول 400 میلیارد تومان جریمه شده است. 

وی در پایان گفت: من نیز در صحبت های خود در این جلسه گفتم که مردم از ما مسئولان انتظار بهبود وضعیت موجود را در حوزه قیمت کالاها و خدمات دارند و آمادگی کمیسیون قضایی مجلس را برای همکاری در حوزه اصلاح قوانین برای دادن اختیارات بیشتر به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کردند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما