شناسهٔ خبر: 26207933 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

جزئیات آزار 3 زن در ایرانشهر

یک متهم جدید در ارتباط با پرونده تجاوز در ایرانشهر دستگیر شد. تحقیقات از متهم نشان داد، او سلاح را در اختیار سرکرده باند قرار داده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، بررسی شکایت سه زن که از اعضای این باند شکایت کردهاند هم از سوی قاضی پرونده ادامه دارد. تحقیقات از آنها نشان داد، اولین زن دیماه سال گذشته در دام متهمان قرار گرفته بود. چهار متهم اصلی این پرونده دومین زن را اردیبهشت امسال ربودند.

آنها در آخرین اقدام مجرمانهشان، خرداد امسال دختر جوانی را در مسیر محل کار به خانهاش ربوده و او را مورد آزار و اذیت قرار دادند. آزار و اذیت این دختر از سوی پزشکی قانونی تائید شده است.

در ادامه تحقیق از شکات مشخص شد، متهمان برای تهدید از اسلحه استفاده کرده بودند که با اعتراف تنها متهم دستگیر شده ،پرونده مردی که به او اسلحه داده بود هم شناسایی و دستگیر شد.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان درباره متهم دستگیر شده گفت: متهم برای تکمیل تحقیقات و مشخص شدن نقش وی در این پرونده به ایرانشهر اعزام شد. تحقیقات برای بررسی نقش این متهم در اقدامات مجرمانه ایرانشهر در حال انجام است.

حجتالاسلام موحد راد ادامه داد: این فرد از متهمان اصلی پرونده نیست و فقط سلاح در اختیار متهمان اصلی قرار داده است.

وی تصریح کرد: تاکنون سه نفر با عنوان آدمربایی و تجاوز به عنف شکایت کردهاند که اتهامات مطرح شده از سوی آنان مربوط به یکی دو روز اخیر نبوده است.

دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: تاکنون دو متهم در رابطه با پرونده تجاوز در ایرانشهر دستگیر شدند و متهمان دیگر نیز شناسایی و دستور دستگیری آنان صادر شده است.

نظر شما