شناسهٔ خبر: 26206392 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

اپلیکیشن هایی که قدرت تمرکز را بالا می برند

موبایل ها و سرگرمی های آن باعث شده ما انسان ها نتوانیم لحظه ای بدون آن سپری کنیم. اما از این وسیله می توان برای کاهش استرس و بالا بردن قدرت تمرکز هم استفاده کرد که به این منظور اپلیکیشن ایی طراحی شده است.

صاحب‌خبر -
موبایل‌ها و سرگرمی‌های آن باعث شده ما انسان‌ها نتوانیم لحظه‌ای بدون آن سپری کنیم. اما از این وسیله می‌توان برای کاهش استرس و بالا بردن قدرت تمرکز هم استفاده کرد که به این منظور اپلیکیشن ایی طراحی شده است. این اپلیکیشن‌ها نه تنها به تمرکز زیادی نیاز ندارند بلکه آن را تقویت نیز می‌کنند. با این برنامه‌ها استرس خود را کاهش داده و خلاقیت و بهره وری را بالا ببرید.
 
اپلیکیشن هایی که قدرت تمرکز را بالا می برند

Noizio

Noizio و Noisli تنها در اسم مشابه هم نیستند بلکه کارایی شان هم شباهت زیادی به هم دارد. Noizio تولید کننده صدای محیط است و منحصر به گوشی‌های اپل مثل آیفون و مک هست. از صدا‌های موجود در این اپلیکیشن می‌توانید برای بالا بردن تمرکزتان استفاده کنید.

اپلیکیشن هایی که قدرت تمرکز را بالا می برند

Noisli

این اپلیکیشن هم درست مثل برنامه قبلی با موزیک و صدای محیط قدرت تمرکز را بالا می‌برد. در این برنامه می‌توانید صدا‌های مورد علاقه خود را لیست کرده و هنگام گوش دادن به آن‌ها شاد و ارام باشید. اما صدا‌های محیط چگونه می‌توانند تمرکز و بهره ورری شما را بالا ببرند؟ صدا‌های محیط به قدری شما را کسل می‌کنند که کم کم ترجیح می‌دهید به جای گوش دادن کار کنید. در حالت عادی صدا‌هایی که گوش می‌دهیم از فاصله و جهت‌های مختلفی می‌آیند، اما این اپلیکیشن صدا‌هایی مداوم و بدون تغییر اجرا می‌کند و باعث می‌شود ذهن تان بدون این که به علت ایجاد صدا فکر کند متمرکز شود؛ و این باعث می‌شود به زمان حال تمرکز کنید.

اپلیکیشن هایی که قدرت تمرکز را بالا می برند
Forest

اپلیکیشن Forest بیشتر مثل بازی می‌ماند. زمانی که این برنامه را نصب می‌کنید درختی مجازی شروع به رشد می‌کند و با خلاقیت شما درختان بیشتری شکوفا می‌شود. زمانی که درخت در حال رشد است شما گوشی را گوشه‌ای رها کرده و تشویق به کار کردن می‌شوید. اگر گوشی را بردارید و برنامه را ببندید درخت می‌میرد.

اپلیکیشن هایی که قدرت تمرکز را بالا می برند

Brain.FM

تیم brain.fm از تعدادی روانشناس و روان درمان تشکیل شده که به دنبال کشف علم پشت موسیقی هستند. این برنامه هم برای بالا بردن تمرکز از موزیک استفاده می‌کند. کانال‌های مختلفی در این اپلیکیشن وجود دارد که به شما در کار‌های مختلف مثل کار کردن کمک می‌کند و کانال‌هایی هم برای مدیتیشن و استراحت طراحی شده است.

اپلیکیشن هایی که قدرت تمرکز را بالا می برند
 
Hocus Focus

این اپلیکیشن با مخفی کردن برنامه‌هایی که کاربردی نیستند تمرکز را بالا می‌برد.

اپلیکیشن هایی که قدرت تمرکز را بالا می برند

Self Control

این اپلیکیشن هم یکی از برنامه‌هایی که تمرکز را بالا می‌برد، اما ویژگی متفاوتی که نسبت به بقیه برنامه‌های تمرکزی دارد این است که هیچوقت خاموش نمی‌شود. حتی اگر دستگاه را خاموش کنید باز هم کار می‌کند.
منبع: بدونیم

نظر شما