شناسهٔ خبر: 26205377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

هلیل‌رودی، داور درجه یک کشوری فوتبال:

اولین بار است که رئیس هیئت فوتبال استان را در کنار داوران و حامی آن‌ها می‌بینم/دکتر قرایی برای جامعه داوری استان اهمیت ویژه‌ای قائل است/داوری استان کرمان در آینده‌ای نزدیک درخشان خواهد شد

هلیل‌رودی، داور درجه یک کشوری فوتبال گفت: برای اولین بار است که رئیس هیئت فوتبال استان را در کنار داوران می‌بینم و قبلا چنین اتفاقی رخ نمی‌داد که جای تشکر ویژه از ایشان دارد.

صاحب‌خبر -

وحید هلیل‌رودی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: آقای دکتر قرایی و تیم‌شان در همین مدتی که برسر کار آمده‌اند، اتفاقات خیلی خیلی خوبی را رقم زده‌اند. ایشان برای جامعه داوری استان اهمیت ویژه‌ای قائل است و به این قشر از فوتبال احترام خاصی می‌گذارند.

وی ادامه داد: آقای دکتر قرایی جلسه‌ای با حضور داوران گذاشتند و دلخوری‌هایی را که از قبل بین داوران وجود داشت را رفع کردند فضایی را آماده کردند تا به نحوی حقی که از بعضی دوستان پایمال شده بود، احقاق شود.

هلیل‌رودی چهل که حدود بازی کشوری را قضاوت کرده‌ است، قطعا این حمایت‌ها صددرصد تاثیر خواهد داشت، افزود: زمانی که داوری برای قضاوت مسابقات کشوری اعزام می‌شد نه از لباس خبری بود و نه احترام چه رسد به این که قرار باشد برای کوبل یک دست کت و شلوار شیک تهیه شود و با عزت توسط رئیس و مسئولین هیئت استان آیین بدرقه برگزار شود و این همه ما را امیدوار کرده است.

وی اضافه کرد: از زوزی که آقای دکتر قرایی آمده‌اند، خونی تازه در فوتبال استان و داوری این خطه وسیع به جریان افتاده است.

هلیل‌رودی با بیان این که انگیزه‌های داوران صدچندان شده است، گفت: ایشان در جمع داوران، خودشان را متعلق به این قشر دانستند که این برای داورانی که سال‌ها به آن‌ها بی‌توجهی می‌شد خیلی مهم است و همین انگیزه‌ای می‌شود برای داوران، خصوصا جوان‌ترها.

وی ادامه داد: خدا را شکر ایشان در تست هم حاضر شدند و داوران شاهدند که ایشان با جدیت پیگیر کار هستند، شک ندارم این موضوع تاثیر بسزایی در روحیه افراد علاقه‌مند به داوری خواهد داشت و از لحاظ نظم و تدارکات  این تست بی‌نظیر شد.

هلیل‌رودی با اشاره به نظمی که هیئت فوتبال استان به کمیته داوران بخشیده، خاطرنشان ساخت: این که آقای دکتر قرایی شخصا به استقبال آقای نورانی مسئول برگزاری تست رفته‌اند، جای بسی امیدواری است و به این معنی است که داوران جدی گرفته شده‌اند.

وی افزود: در آینده شاهد روزهای درخشان داوری استان خواهیم بود و مطمئنا داوران کرمان هم در مجامع کشوری خوب عمل خواهند کرد.

    

 

نظر شما